07

nedjelja

kolovoz

2011

Gone With The Wind

Mislim da je sad konačno gotovo. Pokušala sam sve, izbrisala facebook, pa izbrisala njega s facebooka i svih mogućih chatova. Ništa nije pomoglo. I dalje mi se javljao.
Zapravo nemam nikakvih iskustva vezanih uz prekide veza, no bilo mi je potpuno jasno što to njegovo javljanje znači - želio si je olakšati savjest.
Želio je da mu osoba koju je maltene ostavio na sprovodu kaže da se ne ljuti i da je sve u redu.
Da sam ljubazna, nesebična, altruistična itd. možda bih mu to i omogućila.

Danas sam gledala 'Zameo ih vjetar' i shvatila da koliko god sam ja uvijek željela biti Melanie, to nikada neću biti. Nikad neću biti ništa bolja od Scarlet. Zločesta, razmažene i osvetoljubljiva.

Uglavnom, danas sam mu rekla apsolutno sve o čemu sam razmišljala zadnja sva mjeseca otkad smo prekinuli i bez ustručavanja sam mu rekla da će on za mene uvijek ostati loša osoba.
Ruku na srce, nikada nismo bili jedno za drugo i napravio mi je ogromnu uslugu što je prekinuo samnom. Ja to vjerojatno ne bih imala hrabrosti napraviti.
Činjenica da smo prekinuli ne bi trebala govoriti ništa loše niti o meni niti o njemu. No način na koji je prekinuo samnom će vjerojatno ostaviti traga na meni do kraja života.
Ne želim spominjati detalje no trebalo mi je neko vrijeme da se prestanem osjećati kao fizički apsolutno neprivlačna i odvratna osoba, a mislim da mi čitav život neće biti dovoljan da prestanem misliti da je anksioznost prevelik teret da bih mogla biti u vezi.
I dalje se dijelom osjećam krivom jer sam psihički bolesna i imam problema.

Za sada sam duboko uvjerena da više nikada neću niti pokušati biti u vezi s nekim. Sama pomisao na to mi se čini apsurdna.

Rekla sam mu da je on za mene loša osoba koju se trudim zaboraviti i da su dvije godine naše veze za mene promašeno vrijeme. Nakon toga sam mu rekla da je najbolje za oboje da se više nikad ne vidimo ni ne čujemo.
Nadam se da sam ga uspjela povrijediti barem upola toliko koliko je on povrijedio mene. Stvarno se nadam da neće spavati mirno barem neko vrijeme.

P.S. Moja kletva je imala utjecaj, vratio se doma s virozom koja je trajala 2 tjedna uz temperaturu od 41 stupanj.

<< Arhiva >>