nedjelja, 07.03.2010.

Tako često obićno brbljanje preraste u ogovaranje, tako često pravdanje u svađanje, tako često razmišljanje u maštarenje, tako često molim kao da čitam novine, razmišljam o čemu su ispunjene naslovnice i uz te slike teku poput suhe rijeke teku prazne riječi moje molitve....


Pokušati ću samo odgovarati na pitanja. Ostatak riječi ću u sebi poput daha zadržati, neko ostanu u mojim mislima . Svaki puta kada nešto prešutim moj duh će se buditi, znam da hoće jer to osjetim. „Budni budite“.

Svaki puta kada nešto prešutim u Njegove se ruke predajem, neću se pravdati, niti dokazivati, jednostavno ću pokušati vjerovati da će na kraju sve kako treba ispasti i u šutnji odgovarati. „Neka mi bude...“ „Pravednost je moja, Ja ću je vratiti“.....

Kada molim, pokušati ću u mislima šutjeti, jer kada zaklopim oči toliko mi stvari poput iskri pred očima zasvijetli, pokušati ću ih ugasiti, pokušati ću u njih puhnuti i sve ih ugasiti, a kada nestanu, u toj tišini ću se svim srcem moliti.

- 17:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>