< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

26.05.2008., ponedjeljak

london calling

još otprilike 48 sati prije nego krenem put plesa (aerodroma, ne tanca) i ukrcam se na avion put londona. službeno idem na springsteenov koncert, neslužbeno idem još koji dan šalabajzat po londonu. gledam set liste iz irske i recimo da sam zadovoljna, iako bih, da se mene pita, ubacila još pjesmuljak-dva, i mantram već mjesecima, točnije otkako smo se prije 6 mjeseci dogovorile da idemo, da na tom koncertu, na tom našem koncertu, izvede još ta dva pjesmuljka.

inače, ovak je zgledala set-lista od nedjelje iz dublina:

May 25, 2008
Dublin, Eire
RDS Arena

No Surrender
Radio Nowhere
The Ties That Bind
Spirit In The Night
Gypsy Biker
Atlantic City
Reason To Believe
4th of July, Asbury Park (Sandy)
Growin' Up
Because The Night
She's The One
Livin' In The Future
Mary's Place
I'll Work For Your Love
The Promised Land
Racing In The Street
The Rising
Last To Die
Long Walk Home
Badlands

Tenth Avenue Freeze-Out
Born To Run
Rosalita
Dancing In The Dark
American Land
Ramrod
Glory Days


jebenica, ne?

inače, svi koji me redovno čitate imate mantrat da me prokletinja od umnjaka prestane bolit i da nemam tu čast upoznavat londonske stomatologe i ine hitne službe.


- 11:56 - Komentiraj (15) - Printaj - #