normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

Tolerancija Razlicitosti Je Glavni I Jedini Pilar MOJE ReligijE!

interesantnih sat i pol provedenih sa sistericom, sogijem i 5-6 Omanaca volontera u Islamic Info Centru smjestenom u 5x3m sobici u velebnoj i apsolutno bez-daha-ostavljajucoj Sultan Qaboos Grand Mosque u Muscatu.

tema, zna se: Islam - Sto i Zasto!

sister je na pol diskusije krenula po zeru, uvidjeh prekasno, opasnom rubu referirajuci se na Kanta (?!) - kak zna biti napeto kad imas diplomiranu germanisticu za sestru!- i njegova 4 aksioma, koji ak sam dobro bio shvatio sustinu subverzivne epizode moje sestre, postavljaju granicu izmedju religije i znanosti.

bili su me malo prosli trnci niz kicmu, i vec sam ispod oka, izmedju dva griza odlicnih datulja, pogledavao na ekipu u bijelim dish-dashama kaj su super pozorno slusali referat moje sestre, ali dzaba moji strahovi: sve je to bila jedna vrlo pozitivna i draga ekipa, koja ima svoj film, i bili mi izgledali kako kuze i postuju nase filmove. iako rece mi netko jednom da je svakome muslimanu, bas kao i jehovinim svjedocima, jedan od "sekundarnih" pilara preobracenje baremko jednog kaurina na islam. bozenjihov, netko ognjem i macem, netko u 5x3 sobici.

btw, dzaba im posao, bas kao i njihovim pandanima sa zapada, kaj su isto pokusavali u par navrata, ali kaj da se radi kad jednostavno: volem Kanta vise nego Boga vidjet! :)
jes pravo stari Kant bio zborio. steta kaj mi je za to prosvjetljenje trebao sestrin panel-monolog u SQGM u mojim ranim 40-im...

elem, odslusase ekipa moju sister i duboko u sebi, ziher sam, odustase od "jedan kaurin manje"-plana. iako je sisterica demonstrirala i vise od djecje zaigranosti ozbiljnom temom i zainteresiranosti za "kontra-argumente". jednom cura iz "Jezicne"-zauvijek cura iz "Jezicne": toj preradoznalosti lijeka nema i miran Iran!

ja sam se pak bio ogranicio tek mrvicu na razvoju znanstvene ideje od Galileja, prek Newtona do Einsteina ("Rudjerasko" naslijedje, kajdaseradi), sa prstohvatom Stephena Hawkinga i poznatog skupa u Vatikanu spomenutog u "Kratkoj povijesti vremena" (knjizi shvacenoj nakon prvoga citanja jedva 30-ak %; spremam se na drugo!) gdje se znastveno-ateisticka svjetska krema bila okupila kako bi -sad sam tek bio skuzio!- utvrdila tu moja sister-Kant-ovsku religija/znanost & srce/razum granicu.

krvitisusove!
mislim da sam skupa sa sistericom skoro bio protresao svih 5 primarnih pilara Islama, a kasnije sam bio uocio i par strukturalnih pukotina na jednom od prelijepo zreljeferinih zidova Velike Dzamije Sultana Kabusa.

kako bilo, iskustvo koje obogacuje i pozeljeti ga zelim svakome, bez zrnca ironije, iako je meni DOKAZ daleko jaca stvar od BAJK ... mislim, neutvrdjenih cinjenica, pa nek me "jezicarka" zove "plitkim i povrsnim". :)

osim razoruzavajucih, izmedju ostloga, i audio-video dokaza, veliki sam fan i RAZLICITOSTI (moja zena i vlastita djeca su zivi dokaz!).
elem, u danasnjem svijetu gdje se gore spomenuta nipodastava na svim razinama, nemrem se ne sjetiti slicnoga skupa "suprotnoga" predznaka nekih 20-ak godine ranije u KIC-u u Preradovicevoj gdje govornicka ekipa iza mikrofona, sve redom samoproglaseni ovozemaljski zastupnici sveznajuceg onozemaljskog entiteta, nije imala nikakve zelje za demonstrirarnjem ma i 0.5% tolerancije, civiliziranosti i jedne elementarne ljudske pristojnosti od one kojoj sam bio svjedocio u malenoj sobici IC SQGM.
mozda se i varam, no zabole me, jer posljedica za MENE nece biti, to sam ziher. ;)

na kraju, dobili smo za nula omanskih rijala dva paketa materijala, izmedju kojih bih izdvojio knjizicu "Kako je Isus bio krivo shvacen".

29.05.2018. u 10:21 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.