normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

Za Dom Spremni & Kao Odgovor Tudjmanovom Advokatu

ovo je skinuto sa dnevno.hr gdje je prije 2 godine bio izasao clanak njihovoga kolumniste Zvonimira Hodaka povodom raznoraznih pizdarija vezanih uz ustaski pozdrav "Za Dom Spremni!", a na koji ja nisam bio izdrzao, a da ne napisem par rijeci...


na njegovo trambuljanje o prijedlogu hrvatskih desnicara u dijabolicnom joint venture-u sa fundamentalistima unutar Majke Crkve, ja mu rekoh:

"koja bena bogte.
misli da je duhovit, a nije.

kvaziintelektualni pamflet nafilan ulicarskim parolama i povijesno nepismenim biserima...

cuj ga - stotine tisuca Hrvata?! ma, milion ih je ubio Copavi Zagorac.
pa za tebe su i najgori mitomani iz SA
NU-a sa 700.000 mrtvih Srba u Jasenovcu djecji vrtic.

daj, hodak, fulao si za konjski nokat. nije ti se da dalo branis ovdej famigliu kaj nam je dala popljackati Hrvatsku, nego da se izdrakvas skup sa ostlim jadom i bijedom koje dnevna politika opet vuce za kitu.

a da bi te valjalo vratiti u '41-u - bi!"


a Hodak ce na to:


Uvjek se nađe neka kriptokomunistička budala kojoj su veliki i mali mozak srasli u mali. Ta govna rokcu i pljuckaju a nemaju muda bar se potpisati. Ako naravno znaju. I onda uvjek otrcana orjunaška špranca. Tuđman koji je opljčkao Hrvatsku. Jadnik je čekao u podrumu da mu se pojave Veselin Šljivančanin i Veljko Kadijević i nije dočekao. Sad pod priglupim pseudonimom prodaje svoje znanje povijesti.


.... ja ne budi lijen:

"cuj pravnika Zvonka: ajd "budala" vise-manje, tu si blizu, jer sam si dopustio zgrciti zeludac i usporiti metabolizam, pa uopce ici citati ove tvoje bljuvotine.

ne brini, ne pada mi na pamet nazivati te ustasofilom. to mi je deplasirano, brijem da to samo cekas u niskom startu, a i ne da mi se investirati i najmanji intelektualni napor da idem rasclanjivati ove tvoje puskoskolske eskapade na logicke i povijesne prim faktore. to ti je, moj consigliere, ono sto ostane kad zelis neko govno svesti na esenciju koja samo dokaze ono sto se zna i bez propustanja recenoga govneta kroz logicki filter. a za to meni, povijesnom ignorantu, niti ne treba ponovo otvarati povijesne udzbenike...

ali, pravnice Zvonko, zar "kriptokomunisticka"?!
"orjunaska"?!
pa jos otprije "boljsevicka"?!

pa, moj Zvone, iz koje si ti spilje izasao?! pa do jucer si maltene red carpetom hodao, kao Jaca svojedobno iskakao iz pastete. rekao bi covjek, jedan takav celebrity mora imati nivo svijesti zeru visi od te stolice na kojoj sjedi. pa da nemre bez mozga i bozona zdravoga razuma opaliti iz svih oruzja na jedan ovakav nacin da mu nikakva OZNA-ska komesarcina u crnome mantilu nasred nekoga slavonskoga kolhoza u pri katarzicnom prodavanju magle naivnim seljacima nije niti do maloga prsta.
razocarao si me, advokatu moj, samo, na zalost, ne i svoj.

glede, moram priznati, neki od tvojih high profile branjenika su bili casni ljudi, dok neki.... brrr&bljuv.
no, "svatko je neduzan, dok mu se ne dokaze krivnja", je li, tysone, pa, makar bio pozdravljao jednim onakvim "tipicno lickim pozdravom". ili kako je vec islo ono legendarno pojasnjenje doticnoga doajena sudstva u Hrvata... reci, jesi li mu suflirao barem malo? sretan

elem, Zvonke, okreni se oko sebe!
narcisu nijedan, naprdio si tolike godine, a i one akademske, a postovi su ti svejedno vise slicni kakvoj kavanskoj satri poslije cijelonocnog krkanja i pijancevanja (na kraju bi ziher isao jedan "jure i boban", ha, enciklopedisto povijesnicarski? zubo).
kuzim ja da je ovo smece dnevno.hr, ali i notorni "vinkovacki vjesnik" je imao odredjeni dignitet. u tragovima, doduse. kako bilo, ovo "zutilo" ipak ne bi trebali sebi pripustati ekipu poput tebe da ovako zagadjuju medijski prostor... dobro dok je ovak na "virtualnom" nivou.

a cuj ovu tvoju: "Tudjman opljackao Hrvatsku"? pa gdje ces mi takvo nesto trpati u usta?!
pa na koju si to foru postao to kaj jesi, ak cak i jednoj ovako ucenoj raspravi pristupas tak povrsno?! bang

---------------------------------------------------------------------------------------
brijem da je ovo neka dobra zajebancija, da ja zapravo ubijam dosadu sa nekim pristavim klonom slavnoga "consiglierea" jos slavnije "famiglie". no, kako bilo zabavno je svjedociti sto je u stanju proizvesti jedan zamraceni um, pa bio on i autenticno akademski potkovan.
--------------------------------------------------------------------------------------

elem, "fajteru medju vukovima", tvoj bivsi branjenik nije opljackao Hrvatsku, nego je osigurao pocetne uvjete za - sad cu zaprditi kao ti!- . PLJACKU VLASTITOGA NARODA NEZABILJEZENU U NOVIJOJ SVJETSKOJ POVIJESTI!
to ("pocetni uvjeti") ti, stemeru, ima cak veze i sa Newtonovom mehanikom , no, to ti je vjerojatno poznato kao sto su ti poznate opcepoznate cinjenice iz nase nesretne proslosti...
kako bilo, kad vec ne postujemo dostojanstvo mrtvih, kao takav kakav je vec bio nas Prvi Predsjednik, Franjo T. ide u MOJU povijest kao DRUGI najnesretniji Hrvat svih vremena. tko je prvi, ziher ce i ta magla izmedju usiju dati do znanja...

cuj te dalje samo:
cekao u "u podrumu da mu se pojave Veselin Šljivančanin i Veljko Kadijević i nije dočekao"!
jebesmimater, ako si ti normalan!

daj, iskreno, da se ne zajebavamo vise, ti ovo pises nakon xy rundi nekog zlog i naopakog spirita, kaj ne? nije moguce da si u stanju izasrati ovak nekaj?! hajde da smo u '91-oj, bilo bi mi jasno, ponijelo te malo, ali ti kuzis gdje si i u kojemu vremenu?!

i na koncu kaj fali mome nicku?!
nazivati ovako genijalan nick priglupim diskvalificira te kao prilicnu neznalicu, da ne kazem u koji te dio ideolosko-politickog dijagrama svrstava ovakvo jedno etiketiranje!
mio caro avvocato, FYI ja sam ti polivalentan: mozes me mazati na kruh; mozes mnome napudrati nos, cak i lijecit kurje oci i "muske" bolesti, a i jako sam nastrojen ocuvanju okolisa. wink

btw, jednostavnim guglanjem, a i koristenjem jednih sasma bazicnih "orjunasko-udbaskih" istraznih metoda mozes me pronaci u cas posla.
a mozda i konacno popijemo taj gemist, jebemumisa.

hajde, gospon Hodak, zivjeli Vi meni i najte kaj zameriti, pa i na ovolikome eseju.koji, istina, mozda mjestimicno odaje osobu koja se i previse oslanja na "tok svijesti" (priznajem! radi se o malome "heinekenu"! ), no, u svoju obranu, po prirodi sam radoznala osoba i Vi ste mi vec duze vrijeme jako interesantni. bilo mi je i polu-profesionalno zadovoljstvo, koliko god to zapravo bilo jedno veliko razocaranje, da sam dobio jos jednu potvrdu, makar ona blago pocivala na jednoj ovakvoj banalnosti, koliko je ova nasa voljena drzava zapravo nesretna i jadna. a mogli smo biti Svicarska...
kako bilo, mozda Prva Predsjednica bude vise srece od Najnesretnijeg Hrvata Broj Dva. party

Kann Ich um diesenTanz bitten?


zderi!

29.05.2018. u 09:42 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.