normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

BANDIC I SVETICE

nije Bandic kriv za to, ali ga svejedno ne volim, jer je obecavao!

cak se i Majkom Crkvom bio posvadjao zbog zemljista. moji prijatelji iz Zlatarskog Konstruktora (odavno su otisli i oni vragu) su poceli izgradnju, ali su zaronili i zbrisali sa gradilista.
obecao je Miki da ce ponovo zazivjeti jedna od mojih najdrazih uspomena iz djetinjstva. prestao sam pratiti tu baladu odavno. necu niti guglati....

------------------------------------------------------------------------------------------------
vec krajem travnja bih osjetio TO u zraku...
mjesecima bih imao leptirice u zelucu, jer znam da sam uskoro na Sveticama! kao jucer sjecam se hodanja u japankama i rucnikom prek ramena, i torbe sa sendvicima od "cajne" od Pesce, preko pruge na Borongaju, okretiste...

i onda: juzna tribina! ulaz kroz ogradu. srce hoce iskociti!

znao sam namirisati vodu sa 500 m.i onda larma i cika.
kulir-ploce kroz ogradu (pola njih je "zjevalo" godinama) i veliko plavetnilo 50m-skog! garderobske kabine zivih boja. sa rupicama kroz koje bismo skicali trebe dok se skidaju. ekipa sa Ferencice, Volovice vec bi skakala "bocne" u rub bazena (zalete se sa 20 m i skoce na par centimetara uz rub bazena). sminkeri iz Centra (kak smo sam znali prepoznati te placipicke ) bi se cudom cudili.

a voda - 10 stupnjeva! TO ja zovem bazenom, a ne ova kada koju gledam kroz vrata terase. i sendvici sa sunkom sa dvije snite bijelog kruha od 2 cm. tusevi kaj deru kozu. stolni nogomet. neki put je voda u uglovima znala biti malo pjenusava, ali koga smeta?! osim onih placipicki.v od '90-e bio sam na 3 tekme, srce mi se slamalo od pogleda na raspadnute bazene. nisam uopce volio niti prolaziti tuda.

"kada sklopim oci, nebom naidju laste..."

29.05.2018. u 09:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.