normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

Nekaj osobno o Tesli


" ja sam dobio PhD na ovome gospodinu, a samo u mome gradu imamo nekoliko fan klubova posvecenim njemu", veli mi sa obaveznim smjeskom Japanac dok je gledao jednu fotku na hrvatskom standu na travnjaku skole moje starije kcerke.

naime, tog davnog ozujka 2013. bio je International Day. za taj su day ekipe iz 25-30 zemalja uredile na recenom travnjaku svoje standove, uglavnom poslozivsi oblizeke, i tu i tamo sa nekom fotkom, komadom narodne nosnje, a Poljaci su cak dilali votku ispod standa, ako si im mogao dokazati da nisi Rus... meni kazu da licim na - Indijca (?!). pa, moze biti. zne se, Romi su dosli iz Indije, a ja imam 1/32 prave pravcate ciganjske krvi. socare!

elem, cetiri gospodje, M., J., A. i M. bile su stvarno herclih uredile hrvatski stand!
bilo svega,od purice sa mlincima i paprenjaka, do Sukera, Modrica, Drazena i Ivanisevica, komada kamena i koralja, ispletenih carapa, podravskog stolnjaka...a ja sam bio isprintao par slika Dubrovnika, Splita, Zagreba, Plitivckih, Malog Losinja, Kornata , Slavonije i Like i na posebnom panou- "Croatian Inventions" sa slikom kravate padobrana, penkale i Penkale i- doticnoog gospona koji ima 5 fan klubova u Japanu, i koji je zasluzan za PhD titulu simpaticnog Japanca odozgo.
uz njegovu sliku nizali se: motor na izmjenicnu struju, transformator, zarulja (Edison je najobicniji lopov, skup sa Marconiem - radar, i Bellom - telefon), eksperimenti sa X-ray i radio komunikacijom itditd... citam da je medju top 20 najzasluznijih znanstvenika i inovatora - ne 20-og stoljeca- SVIH vremena.
spomenik u Jedinoj Mi Domovini (JMD) smo mu dignuli sa jedno 20 g. zakasnjenja, jer se polovinu postojanja JMD-e slusalo idiotske brojace krvnih zrnaca. a danas 50% hrvatskih tinedjera nikad culi za njega. ali zato njih 80% znaju koji je broj grudnjaka Ave Karabatic ili neke druge red-carpet-fashion week-hemingway-event droplje.

sve kaj sam bio osjecao tih 5 sekundi bio je jedan obican S.R.A.M. jedva zeru manji nego kad sam mami jednog frenda prije 20+ godina, u vrijeme njegove jace dark-faze, vidjevsi je u crnini na ulaznim vratima izvalio:"teta, kaj ste i vi presli u darkere?" frend mi je 3 minute kasnije rekao da mu je umro djeda... nisam htio izaci iz sobe dok mu starci nisu bili zaspali, i moram sam 2 sata (!!) slusati the cure (!!!). onda se da naslutiti o kakvih 5 sekundi govorim... nekidesveutroquratz.

28.05.2018. u 07:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.