body <font color=#FF6600>Mr. Brightside ili kako sam postao normalan</font> - Priče s druge strane - Blog.hr body

Mr. Brightside ili kako sam postao normalan

Već neko vrijeme padaju mi na pamet slike prošlosti koje se, blago rečeno, sramim. Te slike odbacujem jer me rastužuju i ne vidim smisao mučenja s nečim što je prošlo.

Ne tako davno, vremenski, ali za moje psihološki i mentalni razvoj jako davno, u srednjoj školi bio sam nitko, nisam imao identitet, karakter. Moglo bi se reći duh. To je zato što sam imao vrlo nisko samopouzdanje. I tako je tih 4 godine prošlo monotono, u istom (sivom) tonu. Naravno, u to vrijeme bio sam uvjeren kako se puno toga promijenilo iz godine u godinu, ali sada ne mislim tako.

Mr. Brightside je u ovom postu zamijenska riječ za pozitivne stvari kojih je možda i bilo, ali su potonule (u mislima) od sveopće najezde loših događaja i osjećaja, koji su, naravno, duboko urezani u moje pamćenje.

Čudno je to razdoblje 15-18 kodina, pubertet. Ljudi se u toj dobi traže i otkrivaju svijet odraslih, malo pomalo. Mene, logično, nikakvo društvo nije moglo iskvariti, kao što neke tinejdžere iskvari; nego sam ja vrijednosti kojima sam učen u djetinjstvu zadržao i pri tome mislim na dobre, prave vrijednosti, koje se u današnjem društvu često iskvare. I zato sada, kada je prijelazno razdoblje mog života prošlo, razmišljam o nekakvom idealnom svijetu i brine me nepravda i predrasude.

Sada često viđam srednjoškolce po gradu kako idu u školu i sasvim su normalni i uvijek mi padne na pamet usporedba „Zašto ja nisam bio takav, normalan?“. O.K., nijedan tinejdžer nije potpuno određen kao osoba, ali ja nisam uopće bio određen, normalan. Sve što mi se događalo me pregazilo. Ne znam što je to što me pregazilo, ali recimo da je to „nešto“ pregazilo svaku nadu da „postanem normalan“ unutar te četiri godine. Tek kad sam promijenio okolinu, nakon srednje škole, a slučajno i na kraju puberteta, došlo mi je u glavu da „želim nešto biti“. Naravno da sam se kao odrasla osoba sve više počeo osamostaljivati, a i u mnogim stvarima sam se promijenio. Dio onoga „mene“ iz srednje škole je tu i neke karakterne crte su ostale, ali najveća promjena koja se dogodila u tom, kako se meni čini, naglom prijelazu iz tinejdžerstva u odraslost, je svijest. Svijest da ne mogu kao duh hodati po svijetu.

Te slike iz tog mračnog razdoblja mog života, vjerojatno će me uvijek proganjati i moram se s tim pomiriti, ali kako, kada se prošlost ne može promijeniti? Jednom sam nedavno imao „krizu identiteta“, bar sam ju ja tako nazvao, ali ona nije bila ništa drugo nego žaljenje što nisam u tom mračnom razdoblju bio netko drugi, drugačiji. To je sigurno: nikad se neću ponositi svojim prošlim identitetom, ali htio bih da se više sjećam pozitivnih stvari, kojih je isto bilo, iako vrlo malo.

Mr. Brightside mi je jedina nada. Ako se on pojavi, jedino on može pomoći da me ne pokopaju crne misli i krize identiteta kad god se dublje počnem prisjećati srednjoškolskog razdoblja.

29.10.2008. | 17:17 | | 1 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

u potrazi za idealnim svijetom

Najbolji postovi


Biti realan ili biti... sanjar?
Da mogu promijeniti svijet - 1. dio
Stereotipi
Zauvijek mlad
To the heaven & back
Razočaranje ili...
Rupa u prostoru i vremenu
Dvije duše u Londonu
Sam Smith i ja





Creep
Radiohead

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here

She's running out again
She's running out
She run, run, run run
Run

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the heck am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here.


Linkovi



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Broj posjeta

Free Website Counters
Free Website Counters

CREDITS

picture: imignacio
base code: sugarmeemee