IF YOU DON'T LIKE ME, BITE ME !!!

02.06.2006., petak

Došlo vrijeme da napišem nešto o svojim prijateljima..

Nisam dugo reko koju riječ o svojoj ekipi pa ču ih sada sve ukratko opisati...

Vujo- moj kompic sa kojim se družim non-stop kaj se tiče bilo kakvih utrki i svega vezanog uz aute. Veliki fan Fiata !!
Wrane- eto to vam je moj susjed koji još uvjek radi u Sesvetama po cijele dana ali konačno si je rego svoju Škodu pa mu je sad malo lakše!
Šokre- pajdo sa kojim provodim dane u Johnny-u igrajući biljare stolne nogomete i sve vrste poker automata!
Gizmo- da vam pravo kažem neznam kaj je snjim, jer se nisam vidio s njim skoro pa dva tjedna veli da mora puno učit za faks, a čujte tu mu je i njegova cura pa ga možda zato malo više nema ( no problem care niko ti to ne zamjera) !
Valky- opićeni tip s kojim sam proveo dane pržeči se na stritu u Velikoj Gorici !
Stevo- čovjek sa donedavno iščašenim ramenom, ali ga to nije spriječilo da ode u Lyon i da igra za svoju ragbijašku ekipu.
Srle- eto kaže on meni danas ja bio u casinu u sedam ujutro i uzo im 200 kn, pa po tome zaključite kolki je to panj.
Žac- Tico driver iz Savskog Gaja. Ako je tekila u blizini onda je i on tu negdje.
Ilke- jazo koji radi u nekoj šmensy fensy birtijici na Savici i očito da mu nije loše tam dok god donosi lovu doma.
Vlado- trenutno radi u Johnnyu, a dok je njega tamo bit ce uvjek smjeha i viceva.
Mateja- Šokretova cura, koja je fakat zakon kaj se tiče svega. Prva liga !
Dea- najbolja cura koju sam ikad sreo, ma eto bez komentara, ja mislim da nema čovjeka koji ju nevoli!
Murga- to vam je druga polovica Deuške. Šta češ kad su jednostavno nerazdvojne, di je jedna tu je i druga!
Zuja- Gizmina cura, također ima svoj blog pa ju posjetite saznat cete vise tamo nego ovdje o njoj !

To je u kratko to malo o mojoj užoj ekpici i tako.
Ovim putem pozdravljam sve frednove i ekipu sa foruma www.crofiat.com i www.fiatisti.hr !!

DO ČITANJA BY : MLAĐO


- 00:08 - Gle pa to piše (31) - Gle na papiru je - #

01.06.2006., četvrtak

Ko je tu LUD ???? By:Vujo :)



FUCK EVERYBODY ! ! ! GUESS WHOSE BACK ! ! VUJO´s BACK ! ! !
- 16:28 - Gle pa to piše (2) - Gle na papiru je - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

EVO PAR LINKOVA ZA DOBAR PROVOD!!!