rabljeni sin

srijeda, 28.02.2007.

Prljavi svijet

Kako sam opisao u prethodnim postovima svoje doživljaje od Božića na ovamo, pričao sam o tome sa nekim svojim prijateljima-poznanicima i pazite sad njihove odgovore.
-Da tebi je to maćeha napravila a meni rođena majka.
-Od drugog prijatelja je majka istu stvar napravila ali kako smo se malo "izgubili" i nismo se previše družili to mi nije stigao ispričati.
-Teta mi priča kako je njezina prijateljica isto ostala bez svega na isti način. I bilo je još toga.
Iz tih razgovora sam zaključio da su roditelji nemogući. Odnosno da su sve priče već ispričane. Poveznica svih priča je dijete koje je odlutalo i roditelji ga žele vratiti. Priča o izgubljenom sinu, da krenemo još ranije o Abelu i Kajinu. Uvijek onaj koji manje drži do nekih vrijednosti dobije nešto nezasluženo. A u biti i što očekivati od čovjeka koji je začet incestuoznom vezom između prapredaka. Od kud Kajinu žena? Kajin je bratoubojica. Pa zar stvarno želimo vjerovati da smo potomci takvog čovjeka? Ja ne verujem i ne želim to vjerovati. Makar sam tek sad, sa svojih 45, dokraja sazrio i odrastao. I mislim da u lijepom svijetu za sada prevladavaju ljudi koji žive nagonski. Ljudi koji nisu sposobni kontrolirati svoje nagone, već za sve imaju uzrečicu "Pa ljudi smo". Mislim da nisu. Najlakše je napraviti pizdariju i onda tražiti oprost od nekog imaginarnog bića. Ajmo ne raditi gluposti i budimo dobri jedni drugima. Imajmo kontrolu nad svojim nagonima. E onda ćemo moći reći "Pa ljudi smo"

- 19:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 21.02.2007.

Pokretna imovina

Naši vrli HDZ-ovci bez imalo srama prijavljuju pokretnu imovinu od cca 500.000 kn. A vrli premijer još i s jedinicom odnapre. Znači ak imaju plaču od 20000 kuna godišnje su mogli priskrbeti 240000 kuna. Znači za dvije godine su mogli pribaviti tu pokretnu imovinu bez da su pili i jeli itd. Ali nije to problem. Problem je u izrazu pokretna imovina. Kaj to je? Ja da poreznoj prijavim pokretnu imovinu u takvoj formulaciji bi mi se smijali. Treba lijepo popisati sve kaj je skuplje od 1000 kuna i to ide u dugotrajnu imovinu. Ono kaj je jeftinije od 1000 kuna može se odmah otpisati ali i to treba imati na popisu. Zato bi lijepo prosil drage političare da napišeju kaj je to kaj toliko košta. A morti su samo penezi. I oni su pokretni.

- 08:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 20.02.2007.

Kak sam pametan

Postavil sam si brojilo. Hehehe. Imam jednog prijatelja koji je ginekolog. Izjavil je da bar more zmisliti brojač za "nju". Veli da bi se obogatil. Hehehe.

- 20:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 13.02.2007.

Gotovo za vjeke vjekova

Bil sam pri gospođi koja me othranila. Do jučer sam mislio da mi je majka, a na izravno pitanje kaj mi je ona, odgovorila je "da mi je ono kaj mi je uvijek bila", ja pitam još jednom i dobijem isti odgovor. Pitam dali se mi razumijemo, jeli mi majka ili maćeha i odgovorila je da mi je maćeha. Ja sam mislio da mi je majka i to zadnjih 40 godina. Na te njezine riječi ja sam rekao da me nikada više neće vidjeti jer me je strašno povrijedila i varala mene i moga oca dok je bio živ. Digao sam se rekao zbogom i otišao. Amen.

- 19:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #