subota, 28.10.2006.

Nasi Političari

Evo slika za one koji vole gledan nase politicare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanader i neki albanac sve za europsku uniju


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neko okupljanje


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi se mole za glavaša



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanader i neki covjek



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mesić i milosević (moja obrada)

| 20:16 | Komentiraj (24) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © 9r460v4c - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Web Counter
Web Counter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Linkovi
TRENUTNI VLASNICI (SOPTIJA IGOR, GRABOVAC IVAN), nek se zna

blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
zeman
zezalica
ovo je jako zakon
horror
zakon!!
fora graffiti!
drveni
dinko
ivona
dirtjump,street
jackassi
teja
majcen i kranjc
mare
doris
ro6kica
ivan_1_1
hela

GRAFFITI
1. Ne bojim se pakla, vec sam u njemu.

2. Jeste li znali da je 77.56% statistika potpuno nepotrebno?

3. Grafit u kaficu iznad wc školjke: -Ne bacajte opuške u školjiku; ne pišamo ni mi
vama u pepeljare. Hvala..................osoblje

4. Ratom do mira je isto što i jebanjem do nevinosti!

5. Nemoj da me nosiš u uspomenama...k'o kamen u bubregu!

6. Grafit na zgradi pošte u Sarajevu: "OVO JE SRBIJA!" Dopisano ispod grafita:
"BUDALO, OVO JE POŠTA!!!"

7. Držite pištolje u frižideru...za hladno oružje vam ne treba dozvola.

8. WC je najstrašnije mjeto ....tamo su se i najhrabriji usrali.

9. Progutao sam tavu. Ko ne vjeruje nek opipa dršku.

10. Stalno padam na ispitima .......Proklete stolice.

11. Autor1 : "Srbijo ,majko,hvala ti što si me rodila"
Autor2: "Jebem ti mater"

12. Grafit na crkvi "Udite slobodno, gazda je razapet"

13. GRAFIT U OSIJEKU- "De Ante Odjebi!!!"

14. Zar ti moram sto puta ponavljati? Rece centimetar metru.

15. Muhe su najbolji novinari -odmah otkriju kad nešto zasmrdi!!!

16. S pojacalom smo jaci!!!

17. BEOGRADSKI GRAFITI
-Ne slušaj narodnjake.
-Umri prirodnom smrcu.
-Ne kupujte kasete japanske grupe TDK. Ništa se ne cuje.
-Beograd je sasvim mali, u tome i jeste njegova velicina.
-Sine nemoj da ljuljaš baku, nije se zato obesila.
-Marko, pronadi devojku i oslobodi kupatilo. -tvoja mama.
-Kad snajperista namigne to uvek obara s nogu.
-Da li je Homerova ulica slepa ulica?
-Svi bi decki spavali sa mnom - ali ja nisam pospana.

18. Grafit u Beogradu:
"Monika -stisni zube!"

19. Što je to -ovca je, a koža nije?

20. Oralni sex je stvar ukusa..

21. Ljubav je izmislila sirotinja -da bi mogla besplatno jebati.

22. Pušenje ti skracuje cigaretu.

23. Jebi si mater i bit ceš si brat.

24. Ja ne pijem da te zaboravim, vec da te duplo vidim.

25. Neki piju od srece, neki od tuge, a mi pijemo od jutra.

26. Bolje pasti pod šank, nego u govna.

27. Bolje ispasti iz tramvaja nego glup.

28. Zašto je Bog izmislio alkohol? -Da ružne cure ne ostanu djevice.

29. LJUBAV JE SLJEPA - vjerovatno se zato zaljubljeni pipaju..

30. Osjecam da gubim željezo iz organizma. Dogadaju mi se sve veca sranja.

31. U komunistickom paklu, za razliku od kapitalistickog, nema povremeno vrelog
ulja.

32. Drkanje je samo nacin da svoju srecu uzmemo u svoje ruke.

33. Žena je za mene zakon.. Uh što volim rupe u zakonu!

34. Preljub: dvoje pogrešnih ljudi rade pravu stvar.

35. Covjek je naše najvece blago. (potpis: Ljudožder)

36. ŽIVOT - bolest koja se prenosi sexom.

37. Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom alkohola.

38. Mrzim crnce i rasnu diskriminaciju.

39. Dabogda ti žena bila stonoga i cijeli se život morala jebati za cipele.

40. Mjenjamo tenisaca za Clintona jebaca.

41. On je matematicar, a ona neuracunljiva.

42. Ako je abortus ubojstvo, onda je drkanje genocid.

43. Da su žene dobre i Bog bi bio oženjen.

44. INCEST - igra za cijelu obitelj.

45. Ne vjeruj nikome tko krvari pet dana i ne umre.

46. Neki ljudi su živi samo zato jer je ilegalno ubiti ih.

47. Tko se posljednji smije najsporije misli.

48. Sve generalizacije su pogrešne, ukljucujuci ovu.

49. Radamo se goli, mokri i gladni. Zatim stvari postanu gore.

50. Uvijek zapamti da si jedinstven(a), kao i svi drugi.

51. Vibracija je pokret koji se ne može odluciti kojim smjerom da krene.

52. Vakuumi su ništa. Spominjemo ih samo zato da im damo da znanja da znamo da su tamo.

53. Da bi sprijecili da se mlijeko ukiseli, cuvajte ga u kravi.

54. Postoji 3 vrste ljudi: oni koji znaju brojati i oni koji ne znaju.

55. Zakljucak je mjesto gdje ste se umorili od razmišljanja.

56. 24 sata na dan, 24 boce piva u gajbi (kašeti, sanduku). Koincidencija?

57. Ne možeš pricati o nicemu a da ga ne spomeneš.

58. 2 + 2 = 5 za ekstremno velike vrijednosti od 2.

59. Psihijatri kažu da je jedna od cetiri osobe mentalno bolesna.
Provjerite tri prijatelja. Ako su oni OK, vi ste taj.

60. Što ima cetiri noge i ruku? Sretan pit-bull.

61. Kada se svadate s budalom, postoje velike šanse da i on radi to isto.

62. Uvijek govorim istinu. Cak i ako moram lagati da to ucinim.

63. Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta.

64. Nadam se da cu umrijeti mirno, kao moj djed (u snu), a ne kao putnici u njegovom autu.

65.Težak rad se isplacuje u buducnosti. Ljenost se isplacuje odmah.

66. Demokracija su tri vuka i ovca koji glasaju što ce imati za veceru.

67. "Sada" je tocka u vremenu koja je vec prošla.

68. Diploma dokazuje samo to da znate naci odgovor

69. Svi imaju pravo da budu glupi. Neki samo zloupotrebljavaju tu privilegiju.

70. Recenica ispod je istinita.
Recenica iznad je lažna.

71. Živimo u doba kada pizza stigne prije do naše kuce nego policija.

72. Kao što sam prije rekao… ja se nikad ne ponavljam.

73. Da li ocekivanje neocekivanog cini da neocekivano postane ocekivanim?

74. Ako štedim vrijeme, kada cu ga dobiti nazad?

75. Ponedjeljak je užasan nacin da potratite 1/7 života.

76. Ne postoji takva stvar kao što je apsolutna istina… i to je apsolutno istinito.

77. Djeca su najskuplji oblik zabave.

78. Ne raditi ništa zna umarati jer ne možete stati i odmoriti se.

79. Cilj nauke je stvoriti bolje zamke za miševe. Cilj prirode je stvoriti boljeg miša.

80. Dobra procjena dolazi iz iskustva, a iskustvo… pa, iz loše procjene.

81. Tip koji misli da zna sve posebno iritira nas koji znamo.

82. Budite sigurni da radite 8 sati i da spavate 8 sati. Ali ne istih 8 sati.

83. Teško je biti skroman kad si savršen.

84. Svi muškarci su idioti. Udala sam se za njihovog kralja.

85. Seks na TV-u vam ne može škoditi osim ako padnete s njega.

86. Ako maslinovo ulje dolazi od maslina, od cega dolazi baby-ulje?

87. Braco Rusi ne bojte se! SRBI SU UZ VAS

88. Od kolijevke pa do groba najbrže vas vodi Sloba!

89. Potrcao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!

90. Policajci su kao prostitutke!-Stoje na cošku, a obitelj je sramota!

91. Kada se muškarac izvadi iz vešmašine dobije se cista glupost.

92. Hoce li mjesec ikad shvatiti da ga Zemlja samo vrti oko svoje osi?

93. Prodajemo STRADIVARIJEVU viloinu. Novu!

94. Ako te pojuri pas ti mu baci novine. Dok ih on procita biti ceš vec daleko!

95. JUGOSLOVEN - to nije nacionalnost, to je DIJAGNOZA

96. Nije hrabrost otici u Zagreb, popeti se na spomenik bana Jelacica i vikati:
"Ovo je Srbija", Hrabrost je sici sa spomenika.

97. Pravog muškarca necete vidjeti da pere i pegla.
On to završi prije nego što se njegova žena probudi.

98. Stalno idem u džamiju ali nikako da nadem moj broj cipela.

99. Odmah se vracam, dodite sutra (Poruka na ulazu u jednu kaancelariju)

100. Prijatelj služi da kada ti je loš dan odeš i pokvariš i njemu dan.

..stisni i ispuni!!:)haha





layout for myspace

layout for myspace














Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

kao sto sigurno znate morate kliknuti sliku da se uveca
Friendster

Friendster


hehe:)
Image hosting

Image hosting


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

bicikli
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
hladno pivo-CIRKUS
Tigar kroz obruč, da
Slon je na slonu, da
Pas je na konju, da
Šamara akrobat

Lav plete mrežu, da
A deva pleše, da
Glasno uživaju
Debela dječica

I svi se smiju, da
Jedu i piju, da
Završna točka je
Tuča majmuna

Mjesto da slonovi slonaju
Mjesto da lavovi lavaju
Mjesto da foke se fukaju

Mjesto da deve se devaju
Mjesto da mace se macaju
Mjesto da lavovi lavaju
U kavezu spavaju

Tigar kroz obruč, da
Slon je na slonu, da
Pas je na konju, da
I opet akrobat

I mačke laju, da
Miševi ržu, da
Krave zavijaju
Odlična predstava!?

Mjesto da slonovi slonaju
Mjesto da lavovi lavaju
Mjesto da foke se fukaju

Mjesto da deve se devaju
Mjesto da mace se macaju
Mjesto da lavovi lavaju


hladno pivo-mlohava ćuna

Tri kurtona skoro dvadeset kuna
Zbrajam dok joj ljubim vrat
Plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
A meni mlohava ćuna

Tako mi i treba kad pijem k'o smuk
Rek'o sam sebi već milijun puta
Neću pijan forsirati fuk
Jer će biti mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Sad koristim sve druge ekstremitete
Skrivečki ispod popluna
Ali nije ona više dijete
Ona zna što je mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Ali vratit' ću se do trafike
Jer kutija je još uvijek puna
Možda mi vrate mojih dvadeset kuna
Kad im šapnem mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna



hladno pivo-pijan

Treći mjesec zdesna maše mi
Od zvijezda nebo i ne vidim
Ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
I trčim slalom među banderama

Kao pobjednik stižem na cilj
Stojim na haubi i slikam se
U ruci blješti znak Mercedesa
U drugoj topli kruh od pekara

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo

Tvoje ime mi je najljepši refren
Što ga pjevam od srca na portafon
Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
Samo susjedi prijete policijom

Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
To sam negdje vidio film neki crno-bijel
Al' u njemu je staklo mnogo puno jače
U njemu junak nije bjež'o od braće

I svi me vole svima sam duhovit
Čekaju na red da me upoznaju
Samo ti nikako da shvatiš konačno
Koliko me voliš suludo
(3x)

Glupačo



hladno pivo-samo za taj osjecaj

Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više ništa učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj

Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj

Samo za taj

Samo za taj osjećaj
Samo za taj osjećaj
Samo za taj taj taj taj taj taj osjećaj
Samo za taj taj taj taj taj taj osjećaj



shorty-dodi u vinkovce

Tu sam sretan,
Di čujem djevojačke pjesme.
Ležim u sijeni hrašča,
Pijem hladnu vodu iz česme...

...Pod penđerom mi snaše,
Sviraju tamburaši.
Di se uprežu čilaši,
Znaju me svi salaši...

...Di gori ona lampa,
Di onaj đemram škripi.
Tu će mi duša skončat,
Tu su mi dani lipi...

..Di grad mi je kirvaj,
Selo, prelo i rakije vrelo.
Di živim ko bećar,
Pa me znade svako selo...

...Tu sunce polje kupa,
Tu mi je jedini dom.
Tu kosti mojih predaka,
Sanjaju slatkim snom...

...Ne mogu to opisat,
Ne bi drugdje znao disat.
Od tuge bih umro,
Da ne mogu žito mirisat...

...Da ne vidim svog šora,
Ili svog sokaka.
Prije nego sklopim oči ,
Još jednom prije mraka...

...Tu me napravio ćaća,
tu me mater slova učila.
Ako budem morao otić,
Tu ću se vratit ja...

...Di je moja njiva,
Moja šljiva,
Moga konja grvia,
Moja krv živa.
Di rijeka Bosut pliva...

...Di pale svijeće za heroje,
Što su ginuli za boje.
Na ponos i čast,
Slavonije moje.....


I kad poželiš se ravnice:
DOĐI U VINKOVCE!

Sve moje ceste su davno zarasle,
Stojim na pragu vrata Hrvatske.
Zovu te, zovu ravni slavonske:
DOĐI U VINKOVCE!


...Velićam slike svete,
Što sam Slavonsko dijete.
Od glave do pete,
Pa mi iz grla pjesme lete...

...Rodnome kraju,
Mome milom zavičaju.
Di me ljudi znaju,
A zvijezde mi lijepše sjaju...

...Di se nebo lijepše plavi,
di su osijećaji pravi.
Na najbolji mogući naćin,
di se slavi...

...Rakija grebe ko slama,
Druga već ide sama.
Niz grlo u Vene,
Svaki put kad pisma krene...

...To je moja Slavonija,
To ti je moja ravnica.
Razigrani vranci ,
Svud okolo živa dica...

...Pa kad svirne tamburica,
Lijepše od cvrkuta ptica.
Lakše je prebolit,
Bol onda postane sitnica...

...To ti je moja dika,
Svako drvo iz šljivika.
Ljudska mašta ne bi mogla smisliti,
Lijepšega vidika...

...I kad ne bude me više,
Kad napustim tu idilu.
Ljubit ću u raju.
Prelijepu Slavonsku vilu...

...Bogu smo dragi mi Hrvati,
Pa ću molit da me vrati.
Još poslijednji put,
Da gledam dok se žito zlati...

...A kad me opet gore vrati,
Zahvalit ću Mu prvo.
Što nam je dao komad zemlje,
Što je za Sebe sačuvo...


I kad poželiš se ravnice:
DOĐI U VINKOVCE!

Sve moje ceste su davno zarasle,
Stojim na pragu vrata Hrvatske.
Zovu te, zovu ravni slavonske:
DOĐI U VINKOVCE!



…Klize mi suze po licu
Dok slušam tamburicu.
Kad prsti taknu žicu,
Ne dirajte mi ravnicu...

Al sinovi tvoji Slavonijo sad te paze
I nikad više tuđe noge neće da te gaze!
Ginulo se prelagano.
Previše naroda plakalo,
Predugo je raj na zemlji ličio na pakao...

PALILI SU NAŠE ŠUME (mi smo ih opet zasadili)
RUŠILI SU NAŠE KUĆE (mi smo ih opet izgradili)

...Ubijali su moj narod,
Al smo ostali na svom.
Da branimo svoj dom,
Jer volimo svoj dom!
I vjerni domu svom
Kad Sokolove zove:
Slavonija majka!
Pjevat će se riječi ove:

...Ljubi svoje boje,
Srce slavonsko je,
Rakija u krvi,
Ja volim ljude svoje...

...Pa svečana oda
Svira svetoj zemlji roda
Jer plaćena je krvlju
dok se sanjala sloboda...

I kad poželiš se ravnice:
DOĐI U VINKOVCE!

Sve moje ceste su davno zarasle,
Stojim na pragu vrata Hrvatske.
Zovu te, zovu ravni slavonske:
DOĐI U VINKOVCE!





SVE JE ONA MENI

Volio sam jednom jako u životu svom
Garavušu garavušu u sokaku mom


Sve je ona meni
Dobro što ja znam
Srce moje lažem sebi X2
Bolje kad sam sam



Opile me njene oči ne znam što je nju
Pa je dala mladost svoju za barabu tu


Sve je ona meni
Dobro što ja znam
Srce moje lažem sebi X2
Bolje kad sam sam



Otišla je za tri dana ni sam ne znam kud
Srce moje za njom kuca ali uzalud


Sve je ona meni
Dobro što ja znam
Srce moje lažem sebi X2
Bolje kad sam sam

Srce moje lažem sebi
Bolje kad sam sam




prljavo kazaliste-ruzo ruzice

U njenu sobu udem tiho.
Tiho baš, na prstima.
Bojim se da ne zalupim glasno vratima,
Zaspala je zadnja ruža hrvatska.

I tek sad kad je nema.
Tko će jutrom da me budi.
I tek sad kad te nema dobro znam,
Ti si bila zadnja ruža hrvatska.


Ružo, moja ružice,
Sve sam suze isplak'o, noću zbog tebe.
Ružo, moja ružice,
Sve sam suze isplak'o.


I kako sad ovako sam.
Protiv tuge i oluje.
Kad smo bili kao prsta dva,
Prsta dva jedne ruke.

Ružo, moja ružice,
Sve sam suze isplak'o, noću zbog tebe.
Ružo, moja ružice,
Sve sam suze isplak'o.


Ružo, moja ružice,
Sve sam suze isplak'o, noću zbog tebe.
Ružo, moja ružice,
Sve sam suze isplak'o....

thompson-lijepo li je hrvat biti

LIJEPO LI JE HRVAT BITI
MAJKO, HVALA TI
LJUBIT BOGA, BLIŽNJEG SVOGA
TU I UMRIJETI

SAD POGLEDAJ SA VISINE
OČE DOMOVINE
PRAVAŠKA TE KRILA NOSE
TIM SE PONOSE

A HOSOVCI POZDRAVLJAJU
SVOJU DOMOVINU
ZA DOM SPREMNI I SLOBODU
HRVATSKOME RODU

ŽIVI VJEČNO, ZEMLJO MOJA
NEMOJ STREPITI
PRAVAŠ ĆE TE UVIJEK ZNATI
ČASNO BRANITI



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SUDE MI
Knjigu piše vitez roda moga
u dalekoj zemlji okovan pa je šalje svojoj vjernoj ljubi
pod zidine grada bijeloga ej, ljube moja, moga oka vilo
idu dani ode godina da uzame nije tvoje tilo
i da su me braća izdala
sude mi zato što svoje volim,
volim najviše što sam branio moje najdraže
sude mi dušmani moja ljube, ali ne znaju
da je istina voda duboka ej, djeco mila, vite grane moje
upamtite što vam govorim
ej, k'o ne ljubi i ne čuva svoje
Božjeg lica neće vidjeti
sude mi zato što svoje volim,
volim najviše što sam branio moje najdraže
Sude mi dušmani moja ljube, ali ne znaju
da je istina voda duboka
(THOMPSON)
Sude mi zato što svoje volim,
volim najviše što sam branio moje najdraže
sude mi dušmani moja ljube, ali ne znaju
da je istina voda duboka,
jer je istina voda duboka!!