Design: *Marija.* // Slika: *DeviantArt.*
  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

by: gadura

::.:.:.:Funny blog:.:.:.:

Ime: Katarina
Razred:7.d
Nadimak: Rinchy, Kety
Best frendice: Ketty, DiinCe, Lucy, Acy
Best frendovi: Čiko, Kiks, Števa...
Naj glumac: Jedan jedini: Chad Michael Murray
Naj glumica: Jessica Alba, Hilarie Burton, Sophia Bush
Naj pjevačica: Ashlee Simpson, Selena Gomez, dobra mi je Duffy
Naj pjesma: All summer long, Warwick Avenue, Bring me to life, Snow...
Naj grupa: Evanescence, Pussycat Dolls...

............

Ostalo će te saznati ako posjećujete moj blog!!wave

Slikice






















nedjelja, 19.10.2008.

Happy birthday to me!

Kao što sam naslov kaže: Sretan rođendan meni!!partyjeeee!
Jučer sam slavila rođendan sa svojim frendicama. hehe. Vodila sam cure u Avenue Mall u kino. Gledale smo film Buntovnica u internatu. Film je bio ZAKON!!! Morate ga pogledat.yes! Poslije smo se malo šetale po dućanima. Katarina si je kupila cool maramu, a Lucija olovku za oči. hehe. poslije smo išle kod mene papatinjamitortu koju je Ketty napravila. Torta je bila za svaku pohvalu.hehe.thumbupNakon torte smo išle po Kiksa, malo smo se šetali, zabavljali i tak...Vrijeme je bilo brzo prošlo. Lucy je morala domacry. Mi smo još ostali pričat i tak, nakon toga moja mama ih je sve odvezla doma. the end. Bilo nam je presuper!! Btw. sutra mi je pravi rođendan:20.10.hehe. nezz više kaj da pišem tak da idem. Neželim počet pisat gluposti.hehe. ajde vidimo se. papa. big kiss. pozz:curamawave. očekujem puno kommova. ajde bokich!!:mah

- 13:53 - Komentari (16) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.