Brižljivo izrađen logo

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Quik-e-Films

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Imdb

Contact & stats

quikmail


Brojilo


Quiks bloglinks

Movieworld
Udružena fronta filmofila sa forum.hra.


Jimblog
Lijep foto putopis SAD-a. Istočna obala. Što je prije toga bilo ne znam jer mu u arhivu zavirivao nisam. Sudeći po ovome i to bi trebalo biti prilično zanimljivo.


horror filmomanija
Stravično i užasno dobar blog. Horor film galore. Ogromna baza svih vrsta horora.


Gadgeterija
Tko ne voli cool tehnološke novotarije? Zakon blog.


FilmTV
Jedan od najboljih, ako ne i najbolji blog o filmovima i tv. Mnoštvo sadržaja fino i pregledno sortirano. For your viewing pleasure.


Dubai2
Putopisni blog sa naglaskom na Dubai i okolicu. Međutim ima tu i Pakistana, ostalih okolnih i inih zemalja.


Blueser
"Woke up this morning, no woman by my side." Blog o bluesu

Appleart
Vjerojatno najbolji teenie blog sa ogromnim potencijalom da postane još bolji. Zarazan čak i za studoše kao što sam ja. Provjerite o čemu se radi.

Azzul S'phyre
Azzul S'phyre. Better to save the mystery than surrender to the secret. Uvijek zanimljiv post na rubu znanosti.

FilmFreak
Opsežne recenzije filmova. Ne samo to nego i još puno toga, uključujući i snimanje vlastitog filma. Come and get it.

Travelfreak
Još jedan freak blog. Ovaj put o putovanjima.

četvrtak, 07.09.2006.

Did Agent Smith sexually abuse Sati?

Malo mi je velika gužva u zadnje vrijeme pa ne stižem postati jednakim intenzitetom kao do sada. Jebiga, šta će tek biti kad počnu predavanja...

U međuvremenu, evo doslovno zadnji film koji sam gledao.

viđe slike

The Matrix Revolutions - Neki dan sam skužio da sam u nacionalnoj manjini koja nije gledala zadnji dio Matrixa (iliti na naški Matrice), pa sam se zaputio u obližnji video-iznajmljivački objekt (prigodnog naziva: Hollywood) i digao upravo to djelce. U videoteci (prigodniji naziv nowadays bi bio DVDteka) nisam bio doslovno godinama. Seksi djevojka za pultom me je samo blijedo pogledala kad sam pitao prije kolko je to čudo (Matrica 3) došlo na video police i zašto stoji u onom dijelu gdje budu oni kao jeftiniji filmovi. Film je na videomarket inače došao prije otprilike 2 godine, a politika Hollywooda (videoteke) je da sve starije od 1 god automatski šalje na "socijalnu sve za 7 kuna policu". Vrlo posh ustanova taj Hollywood, nema šta. Dobrano me oprao val nostalgije dok sam browsao kroz brojne video police. Vjerojatno ste svi prije broadbanda i divxa rado razgledali brojne naslove u videotekama. Neprocjenjiv osjećaj je nehotično izabiranje kultnih zajebancija kao Tremors ili Tales From The Crypt filmova. Ili eventualno neke blentave ali opet super komedije tipa Happy Gilmore. Nužno sam morao napisati ovu malu reminiscenciju jer mi je uvelike poboljšala sam gorenavedeni film.

Nakon prvog dijela Matrixa sam bio totalno rasturen, a i dan danas mi je to jedan od omiljenih sci-fi akcijskih naslova i vjerojatno će mi ostati i kao jedan od najkul filmova ikad. Drugi dio sam izbjegavao pogledati što duže jer sam znao da je jednostavno nemoguće nadmašiti original i nisam si želio kvariti kulerštinu prvog. Međutim, drugi dio se jednostavno nije moglo izbjeći, što zbog gigantske reklamne kampanje, a što zbog činjenice da su ga svi koje znam imali na dvdu. Inače mi je drugi dio prezakompliciran, nategnut i na momente dosadnjikav, no sa coolish CGI šorama i forama i onoj jebeno dobroj, toliko puta opjevanoj sekvenci naganjana po autocesti se ipak nekako provukao ali samo kao ne pretjerano loš nastavak.

viđe slike

Sada, cca 3 godine od njegovog izlaska mi je u šape pao i 3. završni dio trilogije. Revolucija? Ne baš. Film je meni ipak daleko bolji od drugog, sa poprilično solidnom radnjom, odličnom akcijom i (opet) genijalnim specijalnim efektima.

Za one koji se ne sjećaju, drugi dio završava kad Neo padne ošamućen nakon što je onog robotoidnog grabeža onesposobio nekakvom telepatijom ili sčimeveć. Treći dio se direktno nastavlja na to. Daklem, nakon skljokavanja u nesvijest, Neo (tj. njegov The One avatar) se našao u međuprostoru između Matrice i stvarnog svijeta, koji izgleda kao stanica podzemne željeznice i upravo tamo vlak čekaju novi programi koji tek trebaju biti usnimljeni u matricu. Zajeb je u tome što je vlakovođa neki klošar (doslovno izgleda kao prosječan klošar, sa masnom kosom, trulim zadahom i još trulijim zubima u trulim prljavim prnjama) koji neće pustit Nea da se ukrca na njegov vlak da ode iz te pripizdine. Elem, prvi korak je da Trinity, Morpheus i cool kinez Seraph (inače tjelohranitelj od The Oracle) uz pomoć onog legendarnog francuza iz drugog dijela (hint: žena mu Monica Bellucci u uskom topiću) izbave Nea iz računalne pripizdine. Kad to učine, još moraju spasiti Zion od invazije robotoidnih grabeža, poraziti Agenta Smitha (ovaj put bolesno kopiranog na n-tu potenciju) i osloboditi ostatak nesvjesnog ljudskog puka od zatočeništva u matrici tj. nesvjesnog ropstva. Naravno, tu je umiješano i onih Matrix trademark filozofkih baljezganja i konfuznih dijaloga, a sve se može tumačiti na više načina kao i u drugom dijelu.

Efekti su opet genijalni sa obiljem bullet timea i CGI šore, no ovdje prvi put ima i konkretnijeg krtenja u stvarnom svijetu i to u vidu ogromnog robota koji izgleda kao onaj iz drugog dijela Aliena. Samo na opakim steroidima i sa dve ogromne minigun topčine umjesto ruku. Svi likovi su i dalje podjednako cool, ljubavne scene između Nea i Trinity su i dalje podjednako cheesy, s tim da je koreografija borbi ovdje bolja i dinamičnija od većine istih u drugom dijelu. U ovom nastavku se i prvi put ona bitnija većina radnje događa u stvarnom svijetu tako da je to ustvari jedina svojevrsna novost. Kraj filma mi se posebno svidio, sviđa mi se kako su završili Matrix sagu i ovaj film je uistinu dostojan završetak.

viđe slike

Što reći na kraju? Film je bolji od drugog dijela, lošiji od prvog (d'oh) i ugodan za gledanje od početka do kraja. Tabačine su izvrsne, efekti su izvrsni i u potpunosti ispunjava zadaću konačnog dijela trilogije. Međutim, preživio bi i da ga nisam pogledao i definitivno nije film koji se mora vidjeti. Toliko komercijalne naslove kao The Matrix Revolutions mi je iz nekog razloga vrlo teško ocijeniti. Meni se svidio ali u roku 5 minuta mogu naći hrpu ljudi koji će ga argumentirano popljuvati. Budući da ja pišem, a i stvarno sam se dobro zabavio gledajući ga dajem 8/10. Toliko.

- 02:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.