subota, 29.03.2008.

moji mačići

Image and video hosting by TinyPic

- 16:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.03.2008.

20,03,2008

evo mene malo na slobodnim danima pred Uskrs pa malo doma uživam. koliko se može . tei krenuli proljetni praznici a matko i dalje u vrtić. jučer je skoro pobijedio u jednoj igri pa je bio sav ponosanzujo a i ja kako i svaka mama:sretan

- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.03.2008.

da mi dupe vidi puta -hahahhaha

sretanpozzzz svima. evo mene opet. danas sam napravila đir po Istri. kako stari kažu išla malo da mi guzica vidi puta. hahahahahhasretansretan
napravila krug bila u nekim mjestima gdje sam nekad davno bila. put ok. kloega thumbup

- 15:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.03.2008.

nastavak

evo jedna slikica tek toliko da ne bi bilo da ih nema

- 21:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

pozdrav

Pozdrav,

evo i mene. Nakon moga brace, seke, sestrične i nećakinja došao je red i na mene. Zovem se Ivana i rođena sam 19,08,1975 u Rijeci. Živjela sam u malom gradiću ali kojeg svi znaju Opatiji gdje sam i odrasla a poslije u Rijeci. Sada živim u Viškovu, to je mjesto u okolici Rijeke a pokraj Grada Kastva ako netko zna gdje je to. Mama sam Matee (9g) i Matije (6g).Toliko od mene za prvi put

- 19:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.