NEKI LINKOVI, TEKSTOVI SLIKE I RAZNA SRANJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e-Mail:punkijer@net.hr














PAZINSKI BLOGOVI

vazeljin
EX VOJARNA BLOG
pazinska kajgana
monster
PERO THE ĐITRA BOJ OF ABN
PERIĆ
blog od abn, tj abnormala iz pazina
misticna djevojka
pogled s prozora

vise neznam ko sve u pazinu ima blog pa mi ih se neda trazit, a ku kojega najden cu ga stavit

OSTALI BLOGOVI

BeSo
anarhist-rijeka
anarhistica-rijeka
je frendica iz siska
SPOMA PRETUKLA JE GROMA he he
anythink- e njoj neznam ime, znam samo nadimak
nik--e to je lik i pol
ANTI FA KOALICIJA
JUGIIIIIIIIII OH
MAZ(N)IGA

EVO TO SU NEKI LINKOVI KOJIH SAM SE SJETIO, A OSTALE CU JOS DODAT

EVO JEDNA STVAR KOJU SAM NAPISAO PRED PAR DANA

KAZU DA SMO GOVNA I GLUPI NACISTI
ALI TI LJUDI NISU U PAMETI CISTI
MI JESMO SKINSI ALI CRVENI
DA ZNATE TKO SMO DOVOLJNO STE PAMETNI
RED SKINHEAD ZAUVJEK U SRCU

OI, OI, OI

FASISTA NAZOLOST SVUGDJE IMA
ALI SMRT ZA NJIH VEC SE SPREMA
JER DRUGOVI MOJI BITI CE UZ MENE
PANKERI I SKINSI ZAJEDNO SMO SVI
U BORBI PROTIV NACISTA

OI, OI, OI

BITI CU SAMO RED SKINHEAD
LIJEVA JE STRANA MOJEGA ZIVOTA
BITI SKINHEAD NIJE ME SRAMOTA
I KADA ME TUKU NIJE ME STRAH
JER JA UVJEK ZNAM DA NISAM SAM

OI, OI, OI

DRUGOVI MOJI SPASIT CEME ZNAM
ZA NJIH CU SVOJ ZIVOT DA DAM
JER BRATSTVO I JEDNISTVO CINI NAS JACIM
SVAKOG NACISTU CU NOGOM DA OZNACIM
JER NASILJE JE OPCIJE U MOME ZIVOTU
PROTIV FASISTA U VJECNOME SAM RATU

OOOOOOOO
SKINEAD OI, OI, OI
RED AND ANARHO OI, OI, OI
UVIJEK I SAMO RED SKINHEAD

danas sam u ocaju gledao dnevnik
da saznam neke nove informacije o zemlji
nisam vidio niceg novog uvijek samo svada i dileme
koje nam stvaraju sve vece probleme

na tv-u uvijek ista sranja
samo gocore razna obecanja
koja nam govore da kupujemo
njihova sranja


kad ce narod vec jednom da shvati
da monotovljev koktel treba bacit
i NIKE-ov izlog zapalit
i njihov jebeni kapitalizam
zgazit

trac partija-SKOLJKE

on radi kod pizgde materine
hajde i ti malo radi, sine hajde sine, majci ga zabodi, da vidimo sta ce da se rodi

gspode-SKOLJKE
kad mi pogled selom prode vidim neke gospodejedna s jebe da ude u golfa, druga za steku walter wolfa


[LINK=Image Hosted by ImageShack.us]
antinazi[/LINK]


RED AND ANARHO SKINHEADS

24.06.2007., nedjelja

Ljuuuuuuuuuuudiiiiiiiiiii

Evo me. Nije me bilo neko vrijeme, ali nema veze. Ljudi dragi maturirao sam i to ni manje ni vise nego s 4. Ovo je senzacija jer s obzirom da sam prva dva razreda jedva prosao ovo je bilo super. Sad je na redu upis na faks, tj. visuskolu, tocnije promet. Dobro necu sada o tome, jer znam da vas to ne zanima.
Uglavnom, u zadnje vrijeme je super. Sunce pici, a kumpanija i ja samo cugamo zajebavamo se i tako dalje. DA ovaj vikend sam trebao biti u Rijeci, ali nije se imalo para, a jedino cega mi je zao je to ca san propustija Talco i No means No a ovo ostalo me bas i nije zanimalo.
Ukratko neki dan je bila proba i kazem vam bilo je odlicno, jos malo pa cemo biti bolji od Roling Stonsa jeeeeeeee, molim apaluzzzzzzzzzzzzzzz. Napili smo se ko stari alkosi i nismo odsvirali nista da budem kratakI ca je najbolje, jos uvjek nemamo ime (mozda i bolje), ali to sada niti nije bitno. Potrudit cu se i da napravim neke preinake na ovom blogu iako bi najbolja preinaka bila da ga izbrisem, sto mi se takoder neda jer sam u zadnje vrijeme teska ljencina.
Ljudi dragi uzivaj te, nemojte da vam pacov zvali jaja i znajte da strse pingvinima.
Ajd pozdrav.

- 14:39 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JEDEM TI MATER
Image Hosted by ImageShack.us
Evo, dosta se je stvari promjenilo od osnutka ovog bloga, ali malo su se neke stvari promjenile. Nije to vise onaj stari blog koji je nasato iz jednog obilnog pijanstva. Ovo je sad blog cisto za zajebanciju i ubijanje dosade, naravno, biti ce tu jos uvjek postova posveceni ljudima koji se bore protiv gad dejm drzave i sugavih korporacija koje seru kurcu kad god stignu. Uglavnom trebamo jebat mater tim kapitalistima vise govna glupa, ajde pozdrav.Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AK47-CARLO GIULIANI
Metak koji je ubio C.G je bio metak koji je ispaljen u obranu privatnog vlasnistva multinacionalnih kompanija i njihovog nastojanja da svijet odvedu u pravcu profita, produbljuju razlike izmedu siromasnih, gdje siromasni imaju iskljucivo ulogu konzumera, a nase konzumerstvo ih hrani i daje im moc. Na kraju krajeva financirali smo metak koji je ubio C.G u klasnoj borbi u kojoj i sam stojis ali idalje kupujes cd, lanac, remen, boju za kosu, koznu jaknu, koznu jaknu, za pokazatelje identiteta "velikoga pobunjenika" gdje odlazi tvoj novac?? Ravno kompanijama koje izmisljaju poredak protiv kojeg se poris, oni unovcuju tvoju pobunu, prodaju ti simbole, koji pridonose da se sve vrti u krug punis im džepove dok oni tvoje prazne- zato kada u bljestavom ducanu zadovoljavas svoj prljavi ego zapiataj se gdje odlazi tvoj prljavi novac- tvoj prljavi novac.....Image Hosted by ImageShack.us

RADIKALNA PROMJENA

Dogma man

On je zgodan muskarac atletskog tijela misici mu prekrivaju najskuplja odijela on je pazljiv u svakom drustvu i miljenik je zena oko njega se vrti sve sama jet-set krema on vozi skupe aute i ima zgodnu ljubavnicu svakog tjedna novu praznoglavu lutkicuon uvijek bira najbolje,najbolje za sebe njegov ego je mocan i nista ga ne jebe dogma man/dubre bez emocije dogma man/junak naseg doba on je cesto i obiteljski covjek uz zenu i djecu on ce ostatati zauvijek svoju zenu voli jel ga poslusno sluzi ali mu se ne svida kada se i ona s ljudima druzi ako ga ne cekla vecera kada dode umoran s posla ni bog je nece spasiti od zasluzenih batina ako se pokusa braniti on ce je silovati zar ta zena ne vidi da je stvorena da sluzi doma man/dubre bez emocija dogma man/unak naseg doba!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us" TARGET="_blank">klasni rat
Free Image Hosting at www.ImageShack.us" TARGET="_blank">anarhija
Image Hosted by ImageShack.us" TARGET="_blank">smash the G8
Image Hosted by ImageShack.us
ovo je stvar mog buduceg benda ako nademo bubnjara
Bend koji se tek osniva, trazi gitaristu i basistu, prednost imaju ljudi iz pazina i okolice, ali ako neko zivi i u udaljenijim gradovima od pazina, a ima vremena za dolazit na probe isto moze svirat, uglavnom javite se na moj e-meil:punkijer@net.hr ili na broj mobitela: 098-137-4208, pa cemo se dogovorit.
Uvjeta nema, jedini je uvjet volja, a znanje i nije toliko bitno, naravno bilo bi pozeljno da imate i doticne instrumente i pojacala za njih.....
Evo ako vas interesira, glazbena karijera u nekom bendu, evo imate priliku da u njemu svirate, ajde pozdrav.



BLOKADA RAZUMA-jedan od neuspijelih pokusaja

Evo bend o kojem upravo citas je uspio izdrzat cak dva tjedna, tocnije ove bozicne praznike, a u to vrijeme napravili smo cak jednu pjesmu i to polovicno, a zove se ANTI G8, TO NAM NE TREBA- zasto se tako zove neznam, ali cak iskreno i ne zvuci tako lose, samo ca je mi nismo znali cjelu odsvirat kako treba. Prva postava koja je napravila i to nesto sitno je bila:Pamic(gitara), Noel(bas), Pero(bubnjevi, makar ih nije ni imao, a nije ni bio na jednoj probi) i ja Ozren(vokal, ali ja bi rade svirao bubnjeve, ali kad ih nemam i kad ih bas neznam svirat onda sam morao bit vokal). Evo nesto o blokadi koja je uspijela izdrzat kratko ali i aktivno i to cak cijele bozicne praznike. AJDE POZDRAV Oi