Puževa Kučica

ponedjeljak, 05.03.2007.

Zanimljivosti

Talijan stao na minu
Srbin povratnik živi na stablu
Sudac presudio psu
Što se događa s Rukavinom?
Filipović protiv veterana

Samo su neki od naslova sa portala Net.hr danas. Vijesti su im obično pisane zanimljivije i iscrpnije od sličnh medijskih uradaka na drugim portalima.
No od svih tekstova čitao sam samo onaj o Mirku. Iz naslova se je dalo naslututi da će se Mirko boriti protiv nekih penzionera UFC-a. Međutim iz teksta se vidi da je slijedeći Mirkecov protivnik (Pobijedi li Brazilca Gonzagu) spaljeni Randy Couture. Vjerujem u Mirka ali ovaj dedica ima strašan motiv i puno hrabrosti. U svakom slučaju - go Mirko.

Primjetili ste vjerojatno da sam uglavnom negativno nastrojen prema HRT - u.
Nije istina.
Ja samo ne podnosim HTV.
Radio je druga priča. Naročito neke emisije:

Povijest četvrtkom

Uglavnom, radijska produkcija nam je puno bolja, pofesionalnija, kvalitetnija i zanimljivija od televizijske. Hvala im.

I na kraju čuo sam jedan friški:

"Kada Sanader ima najviše posla? - - "Kad se pomiču satovi"


Kada malo bolje razmislite, stvarno mora izgubiti neko vrijeme da si namjesti satove. A znaju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ružniji sam od ružnog Boba

  • I deblji od Cartmana

Linkovi

Koga blogerski cijenim