Puževa Kučica

srijeda, 21.02.2007.

Novi pocetci

Kada se covjek odluci podijeliti svoje misljenje, pogled ili gnusanje s nekim drugim, obicno se nakon nekog vremena pocne pitati: "Da li ja mozda kome idem na qrac sa svojim lamentacijama"

Pocnes pomalo izbjegavati situacije u razgovoru kada bi trebao iznjeti svoj misljenje, zaboli te kada cujes direktnu nepravdu iz necijih usta...
... pa se koji put dogodi da puknes i kazes ono sto mislis da treba.

Ljudi te cudno gledaju: "Zasto ovaj vice ", "Koji mu je qrac", pa nakon nekog vremena pocnes razgovarati samo o vremenu.

Ali...

Ali web trpi svasta. Pa ce i mene.

Sretno oznenjen, otac sinu od godine dana.
Prekomjerne kilaze i opcenito velicine (ne, ne medju nogama).
Zaposlen, a sa radnog mjesta imam vidik za koji ni MicroBill nema para.
Zabavljam se usamljenickim hobijima: Ronjenje na dah, jedrenje, bicikl, panula, ali nazalost koji put vrijeme, koji put novac, a vise puta lijenost su mi najvece prepreke.

Anarhista po uvjerenju, vrijeme mi je pregazilo ideale, ali me jos uvijek nedam uvjeriti u dobrobiti trzisnog kapitalizma.
Nadam se da cu se izdici iz mora mediokriteta, i ako nis drugo barem nekoga naljutiti.

Vas, Serrator Anterior.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ružniji sam od ružnog Boba

  • I deblji od Cartmana

Linkovi

Koga blogerski cijenim