< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Little miss sunshine

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


eto,dobrodošao-la na ovaj blog wave...ovdje jedna 18-godišnjakinja piše svoja razmišljanja.. ovdje otkriva svoje srce koje je slomljeno zbog nekog tko jako olako shvaća ovaj život i cijenu jednog ljudskog bića... kad si već ovdje, ostavi neki trag..
pozdrav kiss...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Ako se ikada poželiš javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otišao iz mog života, moje ime je tuga..


2 Red Glitter Hearts W/ Arrow Glitters

2 Red Glitter Hearts W/ Arrow Glitters




Baci čašu visoko, past će na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut će dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dala sam ti mladost svoju, zato neću voljeti sebe, i da opet mladost imam birala bih samo tebe!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zovem te svaku večer kad kucne noćni čas, al znam da nećeš doći jer sudbina rastavi nas.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30


Zašto sam baš tebe srela, zašto kad to nisam smjela, zašto me zanio pogled oka tvog, i zašto sada moram patit zbog tog???


..budi čovjek, budi muško, sve joj kaži...obećajem da te poslije toga nikad neću tražiti...ali nemoj se sramiti kada netko kaže da smo nekad postojali mi, nemoj od toga okretati glavu kao da zbilja nikad nismo ni postojali...


Kako bi tebi bilo da ja spustim glavu kada bi prošao pored mene, kako bi tebi bilo da ti tako srce vene?? Što sam ti toliko skrivila da više ne zaslužujem biti ni malim dijelom tvog života, zar toliko puno vrijedi samo ta njezina vanjska ljepota???


četvrtak, 04.10.2007.

.....što voljela sam KRIVA SAM.....

Sve, sve si znači slagao,
sve je ovo bila laž,
a ti luda ženo
igrala pošteno baš...

Sve bih ti oprostila,
samo jedno nikada,
nemoj da se šališ
pa da me žališ sad...

Što voljela sam kriva sam
i kriva sam za drugo sve,
al' živa sam i nikako
ne za žaljenje...

Što voljela sam kriva sam,
pa kad sam kriva tuži me
i mrzi me, al' nisam ti
ja za žaljenje...

A ti, nazad se ne okreći,
slobodan si uživaj,
žaliću za nama
ali mogu sama znam...



...Sve, sve si znači slagao,
sve je ovo bila laž...

..i naša ljubav bila je samo jedna VELIKA LAŽ,
laž koja se jednom morala prikazati,
laž koja se jednom morala otkriti...
laž koja je jednom morala prestati...
...GOTOVO JE...
SVE ŠTO JE NEKAD BILO,
TOGA SADA VIŠE NEMA...
i mogu reći da sam ja kriva...
JESAM, KRIVA SAM!
KRIVA SAM ŠTO SAM VOLJELA...

VOLJELA NEKOG TKO MENE NIJE!!



TeLL Me (3) wRiTe Me!#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.