< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Little miss sunshine

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


eto,dobrodošao-la na ovaj blog wave...ovdje jedna 18-godišnjakinja piše svoja razmišljanja.. ovdje otkriva svoje srce koje je slomljeno zbog nekog tko jako olako shvaća ovaj život i cijenu jednog ljudskog bića... kad si već ovdje, ostavi neki trag..
pozdrav kiss...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Ako se ikada poželiš javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otišao iz mog života, moje ime je tuga..


2 Red Glitter Hearts W/ Arrow Glitters

2 Red Glitter Hearts W/ Arrow Glitters




Baci čašu visoko, past će na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut će dno. Baci granu u vatru, izgorjet će sva. Baci mene od sebe, umrijet ću ja..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dala sam ti mladost svoju, zato neću voljeti sebe, i da opet mladost imam birala bih samo tebe!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zovem te svaku večer kad kucne noćni čas, al znam da nećeš doći jer sudbina rastavi nas.


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-30


Zašto sam baš tebe srela, zašto kad to nisam smjela, zašto me zanio pogled oka tvog, i zašto sada moram patit zbog tog???


..budi čovjek, budi muško, sve joj kaži...obećajem da te poslije toga nikad neću tražiti...ali nemoj se sramiti kada netko kaže da smo nekad postojali mi, nemoj od toga okretati glavu kao da zbilja nikad nismo ni postojali...


Kako bi tebi bilo da ja spustim glavu kada bi prošao pored mene, kako bi tebi bilo da ti tako srce vene?? Što sam ti toliko skrivila da više ne zaslužujem biti ni malim dijelom tvog života, zar toliko puno vrijedi samo ta njezina vanjska ljepota???


nedjelja, 01.07.2007.

.....ZAR UZ MENE NISI MOGAO PRONAĆI SREĆU???.....

Sjedim u tišini svoje sobe..nikog nema, potpuno sam sama... Samo se iz daljine naslućuje neki tihi šapat pjesme.. Kad bi samo zna koliko bole te riječi koje mi pjeva neka nepoznata osoba, kako me sjeća da sam te izgubila, prokockala sreću...

"Ponovo, pred tobom griješna stojim...
ponovo, za tvoju ljubav molim"...


Stojim tu... pred tobom.. već polako gubim snagu, ali se ipak još uvijek nedam... padam na koljena, molim te.. nikada nisam mislila da ću ikada pred ikoga pokleknuti... uvijek sam bila odlučna, hrabra, ponosna djevojka, no kad si otišao shvatio sam koliki je krivac za sve ovo zapravo moj ponos... kajem se danas zbog toga, želim te nazad... želim te voljeti, želim biti voljena... zašto i ti ne bi pregazio svoj dio ponosa?? zašto nam upravo taj ponos mora oduzimati ono što najviše volimo???

"Mnogi ti kažu, kažu da sam sretna, da neki novi život živim,
lažu te lažu, moja bol je vječna, ja nikad neću da se smirim"...


Nisam sretna, ne... niti ću ikada to više biti, ne bez tebe... naučila sam živjeti samo uz tebe, ali ne i bez tebe.. prolazi mi ovaj život iz dana u dan, idem i ja s njim, ali samo iz neke navike, samo jer se tako mora u današnjem svijetu.. samo zato jer ovaj svijet nije moguće zaustaviti... prolazim i ja.. ali moj život stoji... stoji u onoj davnoj prošlosti... još se uvijek nadam tebi i tvom povratku... nadam se da ćeš doći, da zajedno opet stvorimo svoj mali svijet, mali dio svemira - ovaj put da ga više čuvamo kako nam ga nitko više ne bi mogao srušiti...



TeLL Me (5) wRiTe Me!#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.