na čudnoj cesti iza čudnih vrata

nedjelja, 09.09.2007.

Čudna, jako, al probavljiva. čak i jestiva kad se navikneš...e da, lakše je pisat postove o sebi u trećem licu

Prošlo je, bar za me. Seka je dobro...bolje...nego...mene kao i svakoga od nas pjesme asociraju na događaje i ljude. Ne samo pjesme nego i boje, misrisi stvari...meni je to jedno od najdražih ljudskih sposobnosti, reeakcija na asocijacije...imam jednu plejlistu u winampu koju vrtim zadnjih dana...malo je tužnija, to mi paše sad...pa sam htjela neko materjalizirat te svoje asocijacije...sad ću u nastavku...htjela sam još par stvari izbacit iz sebe...drgo mi je šta sam pomogla izgurat seku kroz ovo jer je ona jedna od petero najnaj važnijih ljudi u mom životu i rekla sam sama sebi da više nema boga koji će moju sestru posrati bez razloga ili ražalostiti jer ću ga razbiti tako mi svega...to sam si još obećala za zadnji badnjak a tako će i biti...malo moje je prošlo kroz puno previše sranja i nema toga ko će ju bezrazložno gurati u nova...evo sad mi je lakše...
i još jedna stvar...Mate(j)o sunce ti tvoje daj mi link vog bloga nekako jer ga neznam...nego počnimo s materjalizacijom...



PASI-ODA-oda ovoj jebenoj državi...asocira me na ova sranja koja su se izdešavala, o da, ovo je banana država...u željeznim šakama ultradesničarskog divljanja...heh

PASI-JUNACI NAŠEG DOBA-''Promašaj, pogrešna procjena...'' samo se nadam da ve nepotrebne smrti neće biti svedene na to

EnFACE i URBAN-S DLANA BOGA PALA SI-e to me na seku podsjeća...

LAUFER- BUDI MOJA VODA-to me podsjeća na seku kad je plakala jednom

D DIPLINZI - NAJVEĆA BUDALA - pa na moj više manje cijeli život

LAUFER-SVIJET ZA NAS- na zaključak koji smo moja matea i ja donjele da sam se ja trebala rodit u rimskom carstvu...ovo je himna nedefiniranih neuklopljenih blagorazmaženih derišta svijeta

DIPLINZI - PUNO BISA- eh...svaki nerješivi problem, najviše na bol koju osjećam tad, i bijes ,,nemoš objasnit jer nema smisla, bacit ćeš papir ako kreneš napisat, teško da će itko išta razumit, smo ćeš nas još više zbunit

DIPLINZI- SVE JE U KURCU- na predizborno s(r/t)anje koje lagano zahvaća državu...,,sve je u kurcu i nema spasa, nešto se čuje iz sveg glasa, isti kreten opet viče, strpite se ljudi uskoro sunca bit će''...iako je za milanovića maloko čuja do sad...is that a znak? ma sve to isti kurac

JANIS JOPLIN- TRY- opet seka...jebate nisam ni svjesna bila kolko me u biti pjesama na seku podsjeća...ta me pjesma ohrabruje kad bi je najrađe u kurac poslala onda si mislim ''try just a litle bit harder'' i nekako se smirim hehe

DIVERZANTI - PUT ZA BOLJE VRIJEME - na teju moju...ljubica, jedva čekam da dođe...i da mi ispriča točno kako zamišlja da izgleda taj lik iz pjesme

DOLIBASIJA-NEBOJŠA- to je nešto što me podsjeća na sve sve moje prave prijatelje, tu šaćicu divnih ljudi ,,neboj se smaka svjeta, ti nisi sam''

GIBONNI-ANĐEO U TEBI
- KAD TE SPOMENEM na mog Vekija...RiP...

JOHNNY CASH- ONE-na mog ujaka Andriju...jednu od nafenomenalnijih osoba koje znam...

JOHNNY CASH- PERSONAL JESUS- na moje frendove...ne prave :)

JOHHNY CASH-HURT- ovo će zvučat glupo al jedina osoba koje se sjetim kad čujem ovu stvar sam ja, zbog stiha,,I will let you down, I will make you hurt''

JOHHNY CASH-REDEMTION- na moje roditelje...hmmm

KOJOTI - MALI HITLER- na nikolinu, nixu, ninu...,,pazi na svoj autoritet, ponaša se kao bog, on nije čovjek od riječi al ima puno za reči, i tek kad doživi slom tada će biti po tvom, i sad je potpuno sam u sebe zaljubljen...

LETU ŠTUKE- GRAD BEZ BOJE-na bratića matasa i njegovu maritu

HARI RONČEVIĆ- JOŠ TVOH JE POLJUPCA NA MOJIM USNAMA- na kretena jednog

OLIVER DRAGOJEVIĆ-MOJ LIPI ANĐELE-na Gabrijela

HARI RONČEVIĆ I DORIS D-NI DA MORA NESTANE- na jednom kad sam bila kod Glazera i kad mi je on reko da kreten ima nekog...c c c...zbog kakvih sam se gluposti ja uzrujavala

HARI RONČEVIĆ- DOK SI UZ MENE- na nešto što sam sanjala neki dan...sanjala sam da sam se probudila kraj kretena...nekako sam poluzahvalna šta je to bio samo san

HARI RONČEVIĆ-EVO ME GREN-na nove početke

HARI RONČEVIĆ-JAPAN-NEW YORK-malo glup naslov ali lipa pisma...na jednog antu iz dubrovnika...smješno razddoblje u mom životu, filmoliko

HARI RONČEVIĆ-JOŠ NE ZNAM KUD S TOBOM- na Vekija

MATE MIŠO KOVAČ- OSTALA SI UVIJEK ISTA- na moju Baku iz Jelenske

AZRA-KURVINI SINOVI- a na rukovodeche, na koga će

ROBBIE WILLIAMS-ANGELS-na sve drage moje kojih neema više

OWERFLOW-DORA-jeli potrebno objašnjavati? seka moja...heh

OBRINT PAS- BENVINGUT AL PARADIS-dobrodošli u raj :)

OPO-HLADNA JE- depresivna pjesma koja jako paše kad si suicidalan u nekim teško depresivnim razdobljima koja ne traju dugo fala bogu

OPO-DALI SPAVA- na moga dedu Peru...pusa deda

RHCP-SHE LOOKS TO ME-na LUKICU moga...''who's gonna take you home and hold you when things arn't so bright...she looks to me, she looks to me alrihtgt...''

RHCP-DESECRATION SMILE-na petke provedene u iksu u petrinji

RHCP-MAKE YOU FEEL BETTER-to sam ja pjevala seki kad je plakala ,,so now i'll take you it's better for you, somehow we'll make it cous that's what we do''

RHCP-DON'T FORGET ME-hehe

DOORSI - THE END- na nove završetke

DOORSI-WHISKEY, MYSTIC AND MEN- na jedan petak u Vodicama kad je mateja rekla da joj je grgin zgodan...ajme

DOORSI-HELLO, I LOVE YOU-na Fabca, šećer na kraju

...e sad to je to...bzvz al nadam se da će te jednako uživat čitajućii ko ja pišući...i poslušajte Odu od Pasa...OVDJE SKINIT ODU OBAVEZNO...potaknut će vas na razmišljanje u ovo predizborno vrijeme... a ja idem promjenit plajlistu....pusel

post posveta:SHACHICI ČRU PRIJATELJA, lejdis frst: DORI, MATE(J)I,TAJI, MARTINI, LUKI, DANIELU, FILIPU





- 01:12 - Očitovanje (2) - Konzervacija - HeH

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.