nedjelja, 03.06.2007.

Vratila se ja sa pauze....

Pauza je doduše bila nešto duža, no što ćete.... U zadnje vrijeme nije bilo ni previše inspiracije, odnosno nije bilo dovoljno da podijelim to sa svima ostalima. Eto, završih i 4. razred gimne... sad kada razmislim, ma nije nam bilo ni toliko loše, ali mislim da mi neće toliko puno faliti... možda one razredne fore, satovi matematike i anjine fore kojima smo se smijali... ali sve u svemu... bilo je lijepo dok je trajalo, but it's time to move on... Čeka nas upis na faks i nova, još neistražena, područja života... Bit će još puno smijeha i puno suza, uspona i padova, ali sve je to za ljude.... na kraju... Life's a journey, not a destination...

- 22:23 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kao što ime bloga kaže.....

Samo brojke u nizu....

free web counter

free web counter

Bigoo

Bigoo



ZVJEZDANI SAT

O vrijeme, kad po zvijezdama
mjerim kako se krećeš,
vidim da s njima odlaziš,
a s njima vratit se nećeš.
Gdje ostavljaš tragove nogu,
koje ja stići ne mogu?
Al jao! Tvoj bijeg i put
za me su varka samo:
ti, vrijeme, ostaješ tu,
a ja odlazim tamo.


myspace layout

myspace layout