one way ticket

24.01.2006., utorak

Koga tužiti?

Dakle, dragi moji ćeteri...

...ne predsjednik, ne Tomić, ne Malnar (koji Malnar, on je bio passe još prije 15 godina kad sam odbila njegovu ženidbenu ponudu. Postavio čovjek uvjet da usvojim i njegovog psa, koji bi nam bio dijete..pf ), ne neki Tuhelj, Čatež, Čadež ili kakolisevećzove taj danas svjetski poznati kritičar radi kojeg se podižu tužbe, a za kojeg do jučer nitko nije čuo...na mom blogu komentar je ostavio Leb!

Da, da, dobro ste pročitali, doktor glavom, pivskim trbuščićem i trodnevnom bradom! Skrolajte malo i uvjerit ćete se. Nisam ni ja vjerovala kad sam pročitala, dr. Lebowski na mom blogu?! wtf? Što ja sad moram raditi? Prevelika su očekivanja, prevelika je to odgovornost za moja nejaka pleća!

Jedan treptaj krila leptira u Bijelovaru prouzročio je tajfun u mirnom ćeterskom kutiću. Vidiš, Inkvi, znala sam ja da ćeš me ti kad-tad doći glave. A nisi mi vjerovao...

Situacija je postala zabrinjavajuća. Ozbiljno razmišljam o tome da izbrišem blog. Muči me jedino što ću ga onda morati tužiti.

I Inkvija.

I Tanju.




- 16:43 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi