petak, 20.03.2009.

Spojena je i voda...

Ništa senzacionalno, ali čovjeka veseli !
Uz brdo savjeta prihvatio sam se spajanja nove vurice, vode, u šahtu na svoju okiten cijev.
Prema preporukama vodoinstalatera kupio sam par redukcija sa jednog cola na tri četvrtine da se to može spojiti, uzeo sam i T komad da mogu imati i vodu u šahtu, odnosno ispred kuće.
E sada, kupio sam i reducioni ventil koji služi za smanjivanje pritiska. Ventil košta 550 kuna, ali nekak mi se čini da baš i nema neke svrhe.Nisam siguran koliki je pritisak na vrhu brda i dal je uopće potreban bio, ali eto kad vjeruješ svima onda i trošiš novce. A ko zna, možda ga i trebam !?
Sada je tu i na njemu je manometar na kojme piše koliki je pritisak, pa da bar mogu to gledati rofl



Sve u svemu, mene veseli, jer sam uspio SAM to spojiti i kak se veli "... drži vodu...."

Konačno sam pokupio one šlaufove s kojim sam dovodio vodu do kuće dok se zidalo, hmmm.... prezimili su vani i niš im nije bilo he, hee rofl

Sad je već malo čišće pred kućom, utaban je taj šoder i može se normalno hodati po njemu, al ima tu još dosta posla. Treba završiti one stepenice prema podrumu da se može normalno ići dolje. Malo je komplicirano ovako. Sada su palete posložene kao kaskade, ali to je samo da se može doći dolje, da se ne hoda po blatu. Za prvu silu.
Budemo već , s vremenom rolleyes

- 20:46 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl