ponedjeljak, 16.03.2009.

Došlo cvijeće, došlo proljeće....

Cijelo lijeto je bilo pretjerano kišovito, kak su mi građevinci rekli "... ne sjećamo se kada je bilo ovak kišovito...!", a sada, ja mogu reći da se ne sjećam kada je bila ovak duga zima, kada je padalo voloko puno kiše i kada je to trajalo i trajalo...
Ajoj, nadam se da se to smirilo i da je pomalo kraj zimi i kraj ovakvog tužnog vremena !
Uglavnom, došlo je par lijepih dana i i dogovorio sam sa onim susedima koji imaju građevinsku firmu i bagere da mi dođu napraviti onu dekicu za spremnik.
Subota, 14. 03. 09 i 5 majstora, jedan bager, kamion sa gotovim cementom malo moje armature i šodra, te ona žabica za nabijanje i posao može početi.
Počeli su u 8 sati i uz odmjeravanje i premjeravanje označili smo položaj gdje mora biti dekice, odnosno spremnik prema projektu.
Dosta kopanja, s time da je bager i poravnao zaostale dijelove zemljišta koji još to nisu prema kompletnoj parceli.
Moramo sada dobiti konačnu ravninu, odnosno kosinu smijeh





Zakopan je šaht i cijev od vode, s time da nije zatrpan ulaz cijevi u kuću jer još ta rupa nije sanirana u zidu. ja ne znam kako to napraviti da nikada ne procuri, a i vrijeme je bilo takvo kakvo je bilo namcor

Znači iskop i onda nasipavanje šodra na taj dio, betone nemože ići direktno na zemlju jer zemlja radi pod utjecajem vode i velika bi bila vjerovatnost da će spucati ili se jednostavno micati sa zemljom, a to nećemo zubo

Tu dolazi onaj strojček zvan žabica koji nabija zemlju ili taj dotični šoder.
To su lijepo nabili, omeđili sa fosnama i počeli betonirati. Stavili su armaturu i za uzemljenje samog spremnika kroz betoni, spojeno sa armaturom u zemlju stavili gromobransku traku cca 12 metara.
I to je TO.
Dekica je spremna za postavljanje našeg spremnika za plin ! thumbup

_


_



E, da, zaboravih napisati;

vurica od vode u šahtu nam se naravno smrzla kao i vrlo često sama cijev, voda u cijevi, pa nismo imali vode, ali kako to obično biva - VURICA JE PUKLA!!! Da, da ostali smo i bez vode, ali ovaj put moram skinuti kapu vodovodu i čestitati im jer sam nazvao i oni su došli isti dan zamijeniti sat ! thumbup

Ja nikako da spojim tu cijev, ali fale mi tzv. roll cange (čista Hrvatska riječ), al nemam riječ za ta klješta. ... ma budem već kad bu trebalo rofl



Stara vurica sa spojenim šlaufom! (Nažalost nemam slike razbijene. cry)


_

Nova vurica!

- 20:37 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl