utorak, 21.10.2008.

Konačno i slikice keramike...

znam da ste već i prestali čitati blog, ali vremena je premalo, a posla uvijek "nikada previše" !!!

Napravilo se dosta toga, ali ništa vidljivo.

Složene su ploćice, podignuta je sa tankom glazurom razina ploćica u kuhinji tako da bude u istoj visini sa boravkom i parketima.
Da, došli su i parketi u kuću, glazura je suha, ali.... Parketar me oprao jer nisam završio sve unutarnje radove da ne kapam po parketu eek i na to smo ubrzano reagirali i dans napravili zidić koji će nositi kuhinjsku plohu, odjeliti kuhinju od boravka, BTW mukotrpan posao, izabrati stare cigle, složiti ih po nekakvim veličinama, i naravno, najteže od svega temeljno ih očistiti bang Ali, sve u svemu jedan dan posla za nas tri !!! Šokre, stari Kopriva i ja.
Složili smo mort, i glavni i odgovorni stari Kopriva je prionuo na zidanje.... 5 sati posla, ali izgleda VRHUNSKI thumbup

Davor mi je slagao struju, malo po malo i sutra bi trebao biti gotov sa svime!

Kopriva mi je složio podrumska vrata, malo proširio ulazni zid, ožbukao ga i sada bumo mogli koristiti podrum kao zatvoreni prostor party

Eh, da, ja sam se učio variti i nije da je savršeno, ali DRŽI. Malo prakse i već ću se ja uhodati thumbup

Napravljena je, odnosno završena je i ograda na terasi.....

eto i malo slika da se to i bolje pogleda, da Vas ne davim pričom !

_

_

_

_

_



- 22:08 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl