četvrtak, 25.09.2008.

Keramičari su se primili posla

Mrvicu je stegla glazura, a mi smo se uspjeli dogovoriti koju keramiku kamo i kako i kupili... i ... eto, keramičari moraju zaraditi za život...

Super je stvar kaj smo imali već dogovorene dečke, koju su nam već radili /mojim roditeljima/ i znamo kako rade.
Nije da imamo neki pretjerani popust, ali nekak smo sigurniji da će ispasti najbolje kaj se može, da neće biti sfušano...

Krenuli su žestoko, 23. 09. oko 10 sati i da sam ja bio malo organiziraniji napravili bi oni puno više taj dan, ali kako to već ide nisu mi baš pasale rupe odvoda na kadama, odnosno sifoni se nisu dali lijepo namjestiti.
Trebalo je malo štemati i nabaviti neke duže cijevi i još par koljena da bi sve to sjelo na svoje mjesto i da ne bi puštalo.

Uglavnom, oko 13 sati smo to uglavinjali i dečki su počeli stiskati pločice po zidovima.

Navečer se već vidio napredak.

24.-tog su postavili malu kupaonu i 50 % velike, danas još nisam vidio :)

Slike stižu uskoro !!!

wave



- 16:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl