utorak, 09.09.2008.

Gotova je i glazura....

Malo ovako, malo onako, al kako god ipak je najpovoljnije kada radiš sam ....

Bile su u jednom trenutku razne šeme, i nikako da se odlučimo, odnosno došli smo do toga da oramo jako paziti kamo dajemo i kako trošimo ostatak love da bi se uspjeli useliti no

To je išlo nekako ovako;

jedna ponuda prije par mjeseci je zvučala sasvim okej jer smo još imali neku lovu na raspolaganju, ali sada, kada je došao trenutak kada se to moralo sve izrealizirati .. oopppaaaa..... malo smo stali na loptu !!!

Jedna ponuda 15000 kn, druga 9000, a da samo nabavljamo materijal, plus 5500 kuna ruke, jedna 12500 - 14000 .... hmmm, a ako bi nekako to sam organizirao.... hmmm.....

I tako je to i bilo !!!

Opet sam kuma gurnuo u vatru i objasnio mu da je to samo malo posla, pa ovo, pa ono....
ali dobar je on, šta će samnom i pristao je thumbup

U četvrtak 4. 9. smo počeli postavljati stiropor i složili smo sobe,
a u petak smo završili hodnik i kupaone te dnevni boravak.
_

_


Došao mi je i imenjak složiti cijevi grijanja na stiropor u predhodniku i u kupaonama tako da mi malo temperira pločice. Nešto kao podno dogrijavanje, ni slično podnom grijanju, ali tople cijevi u podu ipak daju određenu toplinu hladnim pločicama. Zvučalo mi je zgodno, a košta cca 250 kuna yes




I došao je D-day, svima neradna nedjelja 7. 9., a mi zapeli ko konji, 8 sati ujutro i postrojeni Kopriva, /moj otac/, moj vjerni samaritanac, kum, te frend koji kuži građevinu i njegov kolega, naravno majstor bez kojega ovo ne bi bilo izvedivo. Tzv. diktator, osoba koja nam je zapovjedala šta i kako i naravno bičem određivala tempo mješanja betona za glazuru. cry
Al šta se mora nije teško - pričaju nono
Majstor je nabijao taj beton, ravnao i zaglađivao tu glazuru.

Iako me ta riječ više povezuje sa kolačima, nisam niti daleko otišao od toga.
Glazura na kolačima isto mora biti po receptu, brzo izlivena i precizno razvučena,
a ako se uspije što preciznije izgladiti - SAN SNOVA thumbup I kolač je gotov !!!

Tako je i bilo, ja sam radio na mješalici; po receptu: 1 litra vode, šaka armaturnih vlakana, 4 lopate finog pjeska, jedna lopata cementa tako 4 puta dok se mješalica ne napuni.
To je bilo dovoljno za napuniti dvije tačke koje je kum vozio i na zadana mjesta iskipavao.
Frend je u grubo to poravnavao, a majstor dao onaj završni touch i doveo glazuru do savršenstva.

Nakon kojih 70, a možda i više, mješalica, došli smo do kraja radnog dana i napravili prekrasno ravne podove u našoj kućici.Uz dosta fizičkog posla doživjeli smo i kraj beskonačno dugotrajnog i mukotrpnog posla i tako uštedjeli cca 6 - 7000 kuna greedy
Materijal me koštao cca 7500 kuna; 9 m3 pjeska po 220 kn, 30 vreća cementa po 50 kn, vlakna i najlon cca 500 kuna i stiropor cca 3500 kuna (3 + 2) i napravili smo 5 cm stiropor izolacije i cca 6 cm betonske glazure. thumbup

Osobno sam jako zadovoljan jer konačno mogu reći da sam i ja sudjelovao u izradi vrlo bitne stvari u našoj kući.

Ispalo je predobro. !!!thumbup

Malo neplaćene reklame za tekućinu koja je to sve vlažila !!!
_

_






- 21:43 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl