četvrtak, 07.08.2008.

Njihova je kompletna struja, ali....

nisam bio siguran kako reagirati, ali oni su donjeli kompletne kablove i bužire za struju, u više manje svim elementima su postavljeni kablovi, osim, očito, samo u onima koji imaju dodira sa vodovodnim instalacijama... očito....

ali, uglavnom, i tu sada frka-panika, treba im električar koji će pospajati sve te elemnte po plafonu i dovuči bužire sa kablovima do svake razvodne kitije i naravno do osigurača....

i ko bi rekao, moj električar je na moru.... ma sjajno.... dobro, uspio sam organizirati od frendova - frenda, koji je apsolutno shvatio problem i uskočio u subotu da to napravimo - SVAKA MU ČAST thumbup

Malo sam i pripomogao i pola kuće je bilo razvedeno po plafonu između dasaka na koje će se šerafiti knauf ploče.
Vrijeme rada - od 11 - 16 sati thumbup

On nije u mogućnosti doći i sutra /nedjelja/ i tako je došlo do toga da sam SAM !!! Al, dobro, hvala Bogu, vidio sam njega i pozvao si frenda za pomoć i od 13 - 18 smo razvukli i drugi dio kuće. Bravo MI thumbup

Naravno, nismo ništa od toga još pospajali, ali nek se malo i montažeri muče oko postavljanja knaufa.... Nije namjerno, već je problem u vremenu..... nema ga !!! Glavno da je struja ispod knaufa !!!

U ponedjeljak je došao limar koji je naručio žlebnjake i počeo je postavljati iste ok cijele kuće...
dotle su jedni motažeri dizali crijep na krovište, a drugi počeli zabijati knauf na plafone i oblačiti sobe.

- 14:13 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl