ponedjeljak, 30.06.2008.

Odgovor na komentare :)

Bok,
eto i mene samo sa sitnicama koje sam zaboravio smijeh

Što se tiče Vašeg posjećivanja našeg bloga, uhh, baš mi je drago, iskreno čovjek se dobor osjeća ako podjeli neššto sa drugima, a još k tome kad se drugima sviđa.... eee..... gdje nam je kraj !!!mah

A gradnja, sam po sebi ide dalje, a o tome u nekom drugom postu, a ono šta vas zanima je ipak malo kompliciranjije.

Troškovi... hmmm....

Dogovorili smo sa građevinskom firmom da nam rade kompletne radove i dogovorili smo se da je sve njihovo i za jediničnu cijenu od 25000 eura za podrume, škarpu koje će doći po donjem rubu parcele tako da kada isplaniramo zemlju dobijemo ravnu površinu ispod kuće. Donja strana kuće, vrlo malo slikana, al stavit ću i to kada dođe vrijeme.
Napravit će mi i vodomjerno okno i sabirnu jamu, stepenice oko kuće koje vode u podrum, pripremiti put za spustiti se sa autom u garažu.... i možda još kuju sitnicu, ali za tu lovu TO JE TO !!!

Što se tiče utrošenog materijala, obećao mi je dati građevinski dnevnik koji vodi u kojemu je evidentirano sve kaj se potrošili ili će se još potrošiti wink

Kolko sam ja pratio, to je izgledalo ovako:

kopanje malim bagerom 3 dana....
izrada nanosne skele, geodete i to i iskop temelja dodatnig dan, dva....
šalanje, problemi sa odronima zemlje i kišni dani... odugolačilo se to i dva tjedna zbog kiše no
nanošenje batude na zemlju, tako da beton ne ide direktno na zemlju, vezanje armaturnih vjenaca, postavljanje gromobrana unutar temjelja i povezivanje armaturne mreže za temeljnju, mrtvu deku.

50 komada šipki fi 16, mislim oko 350 vilica i 14 armaturnih mreža fi 6 mm sa oknima 10 x 10 ( možda to nije pretočno, ali je ti negdje.
100 metara gromobranske trake, to me koštalo 900 kn + 100 kn spojnice i električar je uzeo 300 kn UKUPNO 1300 kn.
Otišlo je dva do tri kubika drenaže i eto nam pumpe i betona....
32 kubika betona za temelja i mrtvu deku.
Kvadre koji u došli odmah po betonaži milsim da je otišlo ili 2500 ili 3500 + - 500 sim ili tam..... ne znam točno, nešto su još dodatno naručivali.... ne znam!

Za zidanje im je trebalo dva do tri dana i nakon toga šalanje i betoniranje stupova i nadvoja...
e to stvarno nemam pojima koliko je šodra, cementa i vapna otišlo... paleta dvije....

Betoniranje južnog zida je izvedeno sa betonim i pumpom i armirano je sa dvo zonskim mrežama, isto fi 6 te pojačano sa par stupova. 12 armaturnih mreža, mislim da je svaka po 550 kn ?!?! Dosta vilica i nekakvih razupora koje drže odstojanje između tih dviju mreža i naravno da se ne rašire.
Betona je otišlo 9,5 m3.
Gornja deka... dvozonska postava armaturnih mreža sa povezivanjem stupova sa nadvojim i gredama, ojačanje sa gredama one terase... i u svakom slučaju puno žice da se sve to poveže i dosta preklapanja... Nekak mi poznato zvuči 30 mreža.... svaka po 550 kn.
Betona je otišlo 19 m3!
Razvodnih bužira koje sam postavio je bilo 200 metara, što fi 16, što fi 20 i 25. Plus jedno 15 kutijica za rasvjetu po plafonu.

sada je došla hidroizolacija i to nisam pitako kolko je potrošeno, 6 kubika batude će ići okolo kuće kao drenaža.
Naravno 30 do 40 metara drenažne cijevi obučene u hidro tekstil i kolko ljepenke, toliko i one čepičaste zaštite za ljepenku. Mazani su zidovi sa recitolom i na to je ljepljena ta ljepenka koja se zove, čini mi se V4, (mislim, al nisam siguran....)
Sada dolazi bager koji poravnava zemlju i zasipava oko kuće do te drenaže i ondak se šalaju stepenice, armiraju se i betoniraju, al to u drugoj prići....

Ak sam kaj zaboravi..... pitajte bum pronašao odgovore. wave




- 15:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl