nedjelja, 15.06.2008.

Gotovo šalalalanje ide armatura....

Nisam stigao do danas ništa pisati, u stvari volio bi da imam i neke datume, ali zaboravim si notirati, a glava ne pamti... rofl ma i nisam svaki dan gore, pa ne mogu niti pratiti kaj se sve dešava. cry
Nevjerovatno kak to u stvari može ići prilično brzo, ali ipak ima nešto šta zaustavlja i najbolje majstore......
KIŠA.... pada li ga pada, ko da je 10 mjesec namcor ma užas !!!

Uglavnom, prošli tjedan od 2. do 6. 6. su malo betonirali šerklaže, malo taj stup, nakon toga i zid, a u trenutcima odmaranja su postavljali taj tzv. građevinski roštilj, za nas gladne - po daskali su deku prizemlja, pripremali ju za betoniranje.

_

_


_

_

_


Sve bi bilo idealno da ih cijelo vrijeme nije maltretirala kiša, (ma dva tjedna pada li ga pada), ali eto nama sunčanog ponedjeljka i žuri, žuri, hitno se počelo vezati armatura i bilo je potrebno u ponedjeljak do utorka ujutro postaviti bužire za struju koja bi prolazila kroz deku, znači rasvjeta podruma. thumbup

Građevinci u apsolutnoj ludnici, euforija vlada, jer bi beton mogao doći ujutro uz malu opasku betonare "ako neće padati do sutra.... nema problema"... ma superiška... ide deka.... wink
Naravno, tu dolaze i drugi problemi, naravno, električar nema šanse da dođe, navodno ima nekakvu ludnicu, gužvu.... i nemre doći - i kaj mu možeš belj belj

E, došao je red da se i ja primim malo posla i odlučio sam SAM složiti te bužire, kupih, zasukah rukave i opleti....
ali, pogađate, .... ma ne, nije da mi ne ide, .... ili ste mislili: "ma kak buš ti to napravio?!", ne, nee..... KIŠA, da, da počela je i u ponedjeljak opet.... ma katastrofa, katastrofa.... mad no
Ništa od struje, naravno, nažalost, ništa niti od betoniranja.... namcor cry no

I tako redom dan za danom, na javnim mjestima s gitarom....... ma pada li ga pada bang burninmad headbang

_

_


Konačno malo sunca, iako je nedjelja... a šta da radim... otišao sam gore da se ipak ta struja pripremi, točnije da me građevinci sada nakon toliko propuštenih dana ne bi morali sanjati smijeh
Od jedan do sedam sam provukao bužire između donje i gornje zone aramaturnih mreža, a najgore od svega nisu napravili kompletne razmake na svim mjestima, tako da je na određenim djelovima bilo poprilično teško provući bužire.

_

_


Napravio sam 12 kutija za rasvjetu i provukao debele bužire tako da stane dosta žica, što za svjetlo, ali najviše za prekidače kojih, nadam se sada neće faliti thumbup
Sada je samo pitanje; da li sam uopće to napravio tako da nećemu koristi ili je to bilo samo da meni lijepo izgleda, a da baš i neće biti korisno, odnosno .... ma ko zna, nadam se da sam to napravio svrsishodno pjeva

- 22:08 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl