utorak, 17.10.2006.

Prikupljene ponude za podrum....

Eh, ponude....

Kaj se tiče ponuda za podrum, to je izgledao ovak:
PRVA JE NAJLJEPŠA - 36000 €, ali OK-ej, glatki zidovi i prozori na podrumu.... WtF ???? lud
DRUGA, malo bliža zemlji - 30000 €, sa najkvalitenijim materijalima i najboljom mogućom izvedbom.... ŠTA GOD DA TO ZNAČILO .... ??? nut
TREĆA, od građevinara koji samo radi, znači MOJ materijal - 22500 €, ali, slušajte ovo - CIJELA KUĆA SA NJEGOVIM KROVIŠTEM. Znači, iskopi, temelji, (sve kaj treba), betonirani podrumi, deka, zidanje, i opet deka, par redova cigli i NJIHOV KROV !!!! Molim, pa to čak i dobro zvuči !!!
Materijali koje ja kupim, izvedba kakvu ja želim. Njegovi ljudi, njegov rad. S time da je preko dobre preporuke, a i vidio sam kako radi wink

Eto, priča za laku noć....

Nije mi jasno, ali kome god da sam poslao mailom nacrte i zamolio ponudu NITKO se nije javio.... valjda ne koriste mail yes
Samo direktno i najčešće preko neke preporuke.
Ovih dana idem na još dva razgovora, naravno, preko preporuke, pa ćemo vidjeti wink Možda ima razumnijih građevinara.

Pozdrav za sada smijeh

- 23:48 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl