17

četvrtak

studeni

2011

Ah...djeca...

S tom djecom nikad nisi siguran...kad ih maziš na kraju ispadne da to iskoriste...kad si strog ispadne da ih zlostavljaš...toliko su već informirani o svojim pravima da na kraju ne znaš koja su tvoja roditeljska prava.
Sama sam sebi smiješna...na glavnom kompu u kući promjenila sam lozinku u "MOJE" hahahah, što sam samo tim htjela dokazat???? Da je u toj kući ipak nešto moje...pa makar lozinka na kompu ???
U dječijoj sobi sam isčupala antenu, tako da ni tamo kompjuter nije dostupan. Živo me zanima šta će sada biti, hoće li ih to potaknuti na učenje?
Imam pametnu i lijenu djecu...jesam li tome ja kriva?
Ako si kući - kriv si jer ih maziš!
Ako nisi kući - kriv si jer su prepušteni sami sebi!!!!
Gdje pronaći zlatnu sredinu?
Tree Pictures, Images and Photos

<< Arhiva >>