18

subota

listopad

2008

263 : Na mlađima svijet ostaje

Image and video hosting by TinyPic

Završilo je moje koketiranje sa radio voditeljstvom. Naravno, onda kad sam postala dobra, opuštena, smirena, tako to mora biti. Prije odlaska željela sam da iza mene ostane neko "gradsko dite", neko tko nema kompleks niže vrijednosti, neko ko je dovoljno sposoban i mlad da na radio vrati dašak glamura. U jednom od razgovora koje sam imala u goste mi je došla Antonia R. Djevojka jako zgodna, toliko da ne mora u radio programu biti nešto što u privatnom životu nije, netko tko je (po pričama koje sam čula) dotakao i sam vrh i spletom nesretnih okolnosti dno, netko tko se smije unatoč svemu (netko sličan meni). Sve sam to znala prije nego što je progovorila, a kad je počela govoriti iznenadila me elokventnost, rječitost i sigurnost u tako mlade osobe. Plijeni ljepotom i dobrotom, a u radio programu dosjetljivošću, duhovitošću i osjetljivošću. Baš što ovom našem gradu treba. Sretna sam što sam tako dobro nanjušila njen potencijal i uopće što mi je postala bliska.
S guštom ću je slušati u programu Radio Ritma.

<< Arhiva >>