08

ponedjeljak

rujan

2008

DINO DVORNIK

Image and video hosting by TinyPic

post 255


Davne, 88, spuštala sam se jednom uskom uličicom od Poljane prema tada kultnom baru "ZERO" iz kojeg se čula glazba. Bila sam u društvu nekog kome sam ja bila važna, a on meni malo manje. Odjednom su se začuli ritmovi poznate pjesme...u pola rečenice moje pratnje, ja sam uzviknula "EVO GA!!!"...pratnja se uzbudila, preživila napad ljubomore, gledajući zbog koga sam tako uzbuđeno poskočila, a razlog moje radosti bio je početak pjesme "Ti si mi u mislima" Dina Dvornika.
Sjećam ga se kako kasni početak njegovog koncerta, a on popravlja fliper u "Vesla", ili kad je spavao na pokretnoj traci za prtljagu na aerodromu u Beogradu, davne 90-te, a samo par sati prije toga na koncertu na splavu "Tingl-tangl" na kojem sam se slučajno našla izgovara meni najdomoljubniju rečenicu iz onog vremena "Vi ste najlipši četnici koje san vidija u životu!".
Nema više ni Dina.
Čovjeka kojeg sam smatrala apsolutno najpozitivnijim likom na nebu hrvatskih zvijezda i zvjezdica.

... i baš mi je ža.

Umjetnici su čuđenje u svijetu i zato nedan

NIŠTA KONTRA DINA!

<< Arhiva >>