24

ponedjeljak

rujan

2007

Jedan od "onih" dana

Image and video hosting by TinyPic


Ovaj bi dan trebala prespavati, pun mjesec, slabo spavam, režim, bliže se "oni" dani u mjesecu, sve što kažem iznenadi i mene samu, greškom švrljam po nekim blogovima koji mi dižu tlak...sve ide na krivu vodu. Zato povlačim sve danas objavljenom i ostajem zaviditi ovoj bebi sa slike koja može "ubiti oko" kad god hoće, a da to nitko ne primjeti.
Na poslu sam bila potpuno sama, mogla sam surfati do mile volje, a ja se uhvatila Quelle i Neckermana, punila košaricu, pa je praznila...valjda mi je užitak u biranju, a ne u kupovanju, biranje manje košta...Za ručak sam nabavila pečenu kokoš, onu kupovnu, jedno dijete oduševljeno, drugo užasnuto, a treće nabavilo sebi u susjedstvu ribu (hvala Bogu na susjedima), pošteđena sam, dakle i kuhanja. Jučer sam u napadu nervoze popeglala sve što se popeglati dalo, pa sada mirne duše mogu sebi oprati novu količinu...(što se upravo odvija)...kad sprašim djecu u školu (pametno je ipak što sam ih stavila u istu smjenu), a malu uspavam, skuhat ću si kavu (koja mi danas btw. više nego inače djeluje kao diuretik) i sjest ću ispred nekog ekrana da odmorim glavu.
Neka se lijepo informacije kupe u nekom kutku moga mozga, a ja ću ih valjda jednom upotrebiti, ili neću, danas nisam u ništa sigurna...

Daj recite mi nešto lijepo...

<< Arhiva >>