18

srijeda

srpanj

2007

Savršeni odmor

Ovako zamišljam savršeni odmor. Baš kao na slici, hladne noći...jutra u izmaglici, topla popodneva i onda opet dekica za laku noć.
Umorim se od ovog tempa, lako. Gužve na cestama, relacija koju zimi prođem za 5 minuta sada se zna odužiti i na 20. Turisti koji stalno izgledaju kao da se nazaboravno zabavljaju, pa se pitam zašto ja to ne doživljavam tako urnebesno.
Naravno, uvijek je i neko dijete bolesno, pa u ovim najvrućim danima stojim u kući u umjesto da uživam u moru i to što mi je blizu.
Nisam još počela željeti zimi na snijeg, ljeti na neki otok, ali s vremenom počinjem čeznuti za nekom kućicom, upravo kao na slici, na osami, okruženom zelenilom, da mi se sva čula napune te boje.

Promjenili smo i tele operatora, uzeli bežični internet, neograničeni promet, pa umjesto da to znači da mi je sada komp dostupniji ne mogu mu danima ni blizu. Djeca na laptopu, muž na ovom drugom, a ja u kuhinji gdje mi je mjesto ili na podu, klečim, borim se sa mrljama svih vrsta i podrijetla. Da me vide iz "Vilede" znali bi da su im svi novci utrošeni na reklame, potrošeni uzalud. Ili još bolje, peglam, jer se zimi još možeš prošvercati sa nepopeglanom majicom, ali ljeti svi moraju biti tip-top...a čista majca traje prosječno 10 minuta, do prvog susreta sa rajčicom, sladoledom (onaj od čokolade je nemoguće oprati) ili lubenicom.

Veselo sam počela, bar sam htjela, a sada, kad sam ovo istresla vidim da mi treba odmor, na onom gore mjestu, ali mi na moru nemamo taj običaj, uzimati godišnji i putovati negdje...u ovo doba godine mi uglavnom ugošćujemo...

To ne znači da neću svakog od vas koji mi navrati rado pogostiti, zato, ako ste u blizini, javite se..da malo razbijem monotoniju!

<< Arhiva >>