Put jednostavnosti https://blog.dnevnik.hr/putjednostavnosti

četvrtak, 18.10.2012.

Ispričnica, valjda

Danas je bilo zeleno-zlatno jutro! Trava zelena kao u rano proljeće, zelena kao na dječjem crtežu, nemoguće blještavo zelena. A sunce nisko i zlatno. Kada bi mi ušlo u oči, stisnula bih ih i kroz trepavice pretvorila u kolutove prelijevajućih sjajnih boja.

Da, znam da nije lijepo da ovako iznenada nestajem i onda se ponovo pojavljujem, nonšalantna kao da između nije prošlo dobrih 6 mjeseci. Nije da zapravo vjerujem da ima puno ljudi koji su to primijetili, ali svejedno... U svakom slučaju, najbolje da to pripišemo mojoj neozbiljnoj i neodgovornoj naravi. Ispričavati se da sam preintenzivno živjela da bih stigla i pisati... znam da to nitko neće popušiti.

Svejedno, ako ima znatiželjnih, voajerizmu sklonih i sličnih, kratak pregled što se dešavalo:

1. Vrt
Narasla je prava džungla, čudo jedno. Paradajzi su prednjačili, gušili smo se u njima cijelo ljeto, i malim cherry-jima, i velikim volovskim srcima i još nekim starim ružnim prefinim velikima. Čak sam ga i kuhala pa sada zimnica čuči na polici špajze. Bilo je i luka kozjaka, i češnjaka, blitve, rukole, salate..., raštika i dalje buja a mi je tamanimo. Tikvi i tikvica svih vrsta kile i kile i kile- jeli, smrznuli, tikve na hladnom čekaju da dođu na red... Ciklu su sredile voluharice, mrkvi nije išlo, ali to je sitno u usporedbi s ovim što je uspjelo. Sada imam novu jesensku blitvu, krenuli su i špinat, salata, daikon... Ludnica!
Za usporedbu, istovremeno je u maminom vrtu udaljenom 10ak koraka sve jedva životarilo od vrućine i suše iako smo oba vrta jednako zalijevali. Paradajz gotovo ni jedan na biljkama upola nižim od mojih, a od istih presadnica.
Također, usprkos suši jabuke ludo rodile pa smo nakon beskonačnih pita i štrudli odlučili raditi i jabučni ocat, ako sve bude ok terebalo bi ga ispasti kojih 20-25 litara.
Definitivno vrt pod slamom i iduće godine!

2. Djeca
Školarke.
Nakon što su 3 mjeseca provele slobodne i divlje, mjenjajući lokacije selo – more – gore – vrlo malo grada – pa ukrug, te skrbnike jedni deda i baka, drugi deda i baka, mama, tata,.... suvišno je reći da su ludo narasle, protegnule se, omišićavile, i prava su sretna djeca preplanule kože i glasnog smijeha. Trče bose po svim terenima, penju se po drveću, imaju energije kao osrednja nuklearna elektrana... i još uvijek mi se vole uvući u krevet i zaspati u zagrljaju. I sve su lutke žive, i moramo se dobro brinuti o njima.
A škola je super ali malo dosadna jer „ništa ne uče“. Dečki su im glupi i privlačni u isto vrijeme, pažljivo biraju odjeću svaki dan, važne su i frizure. I gumice, rajfovi, kopčice (sezona cvjetova i leptirića), ogrlice.... Plešu i dalje.

3. Dragi
Dragi mi je postao muž. I dalje živimo razdvojeno, zajedno vikendima i ponekad preko tjedna.
Ponekad ličimo na normalnu obitelj. On dođe preko tjedna, idemo u šetnju, knjižnicu, šoping. Navečer čita djeci 5 prijatelja. Idući dan ujutro doručkujemo, vješamo veš, poljubimo se prije odlaska na posao... A onda se ponovimo vidimo za 2-3 dana.
Puno putuje. Puno me voli. I cure. Tu je za mene, nas, kada god ga trebam(o).

4. Ja
Sretna sam. Zadovoljna. Puna ljubavi. Mirna u srcu. Aktivna u svim drugim vidovima života.
Promijenila sam prehranu. Smršavila kojih 1,5 kg u odnosu na višegodišnju konstantu (na mojih 50 i sitno kg nije neprimjetno). Imam više mišića, izgledam si bolje. Izgledam si jako dobro, zapravo. I ten mi je bolji.
Puno vozim bicikl. Povremeno odem na jogu. Puuuuuuuuno smo planinarili ovo ljeto, i s djecom, i s prijateljima, i u dvoje. Ići ćemo i na jahanje uskoro, meni prvo nakon pauze od par godina, dragome prvo u životu.
Čitam. Učim. Kuham.
Imam naravno i loših trenutaka- nervoze, vikanja, nesigurnosti... nisam postala superžena ;) Posvađam se s dragim, ljtim se na djecu, sve normalne stvari. Ali prođe brzo.
Nisam se riješila minusa na računa, ali trudim se.
Ne pridajem pažnju glupostima na poslu.
Postala sam teta najdivnijoj maloj djevojčici u koju smo svi zaljubljeni.
Uživam u životu, svaki dan.

18.10.2012. u 13:40 • 10 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (2)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (3)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (2)

Opis bloga

Crtice iz potrage za jednostavnošću, smirenošću i zadovoljstvom u kompliciranom svijetu zaposlene razvedene majke.

Padawana = naučnica Jedi vitezova, uči ovladati Silom (za sve neupućene, pogledati Star Wars ;)), nema nikakve veze s bilo kojom postojećom religijom

sunceiklonovi@gmail.com

Misli vodilje

What lies before us
and what lies beyond
are tiny compared to
what lies within us.

***
Tko hoće, nađe način.
Tko neće, nađe izgovor.

***
Iskustvo je ono što dobiješ
kada ne dobiješ ono što želiš.

***
Ne slijedi stazu.
Kreni kuda staze nema
i ostavi trag.

***
You can never get enough
of what you don’t really need
to make you happy.

***
1. Reduce
2. Repair
3. Reuse
4. Recycle

***
Samo je promjena stalna.

Koliko pogleda?

od 28.09.2011:
Free Web Counter
Free Web Counter

Zanimljivo i / ili korisno:

Zen habits
Green guide
Energetska efikasnost