Put jednostavnosti https://blog.dnevnik.hr/putjednostavnosti

ponedjeljak, 12.12.2011.

Hedonizam, romantika (?), luksuz i ima li to sve smisla?

Prošli vikend sam provela posve netipično za mene. Ma malo je reći netipično – provela sam ga na način na koji nikada ne provodim vrijeme, dapače na način na koji vrlo teško da bih sama odabrala. Da ne okolišam više – bila sam na wellness vikendu i to u hotelu s 5 zvjezdica.

Već vidim podozrive poglede: „Kako to ona piše o jednostavnosti života, ne-konzumerizmu i sličnim stvarima, a sad vikende provodi u luksuznim hotelima, izležavajući se po ležaljkama wellness centra? Kako to ide zajedno?“ Pa i ne ide zajedno, definitivno.

Jednostavno, dobila sam taj vikend na nagradnoj igri u kojoj čak nisam aktivno sudjelovala, i kada sam ga već dobila odlučila sam da ću ga i iskoristiti, vidjeti nešto za što inače sigurno ne bih izdvojila novce. Mislim, apsurdno je živjeti s kreditom i gotovo konstantnim minusom na računu i istovremeno plaćati neki preplaćeni luksuz. Mislim, volim ja saunu, volim itekako i dobru masažu, ali to sve mogu imati u Zg za puuuuuno manje novaca. A ni ovdje si to već dugo nisam priuštila. Ubacim se doma u vruću kupku, poslije se namažem nekim finim uljem, zagnjavim dragoga da me tu i tamo izmasira, umjesto u sauni znojim se na planinarenjima, usput uživajući u zvukovima i mirisima prirode, vjetru na licu i divnim scenama oko sebe. Ali eto, pružila se prilika za nešto drugačije i bilo bi besmisleno da je nisam iskoristila. Ako ništa drugo, iz znatiželje da vidim što se zapravo skriva iza tih poetičnih opisa i silnih novaca.

Curke su bile za vikend kod svog tate, a dragi i ja smo se spakirali, ubacili uz kupaće u kofer i gojzerice i krenuli. I kako je bilo?

Pa, iskreno moram priznati, stvarno lijepo. Lijepo je brćkati se sat vremena u velikom jacuzziju na otvorenom, topla para vas štiti od friškog zraka, oko vas uređeni park u kojemu nema nikoga osim vas i možete slobodno biti i malo nepristojni i ljubakati se ko klinci. Pogotovo kad padne mrak i upale se lampice po okolnom drveću... romantično, šta je- je. Lijepo je i biti u sauni, pa istrljati vrelu kožu ledom a onda lagano iscrpljen leći na blago zagrijanu kamenu ležaljku, pijuckati čaj i jesti voće, pa ponovo u saunu... Pa sat i po masaže doslovno od nožnih prstiju pa do vrha glave, s raznim losionima i uljima i pilinzima, od hladnih do vrućih, koja vam kožu ostavi taaaako mekom i glatkom, i danas sam si još sva glatka ;) i koja, začuđujuće nije samo mackanje uljima nego je stvarno i prava masaža koja prokrvi i izgnječi svaki mišić do kostiju. I kad nakon toga pijuckaš koktel od svježeg voća, ležeći kraj bazena. Je, to sve je stvarno lijepo. I lijepo je doručkovati kavijar i lososa u stilski uređenoj sali, i lijepo je imati ogromnu kupaonicu, i lijepo je kad su svi ljubazni prema tebi i smješkaju se, i lijepo je kad se probudiš iz svog kreveta vidjeti more i čuti ga kako šumi.... hehe, i lijepo je pijuckati svoju donešenu butelju vina uz taj isti pogled na more... sve je to lijepo.

Ali, daje li to smisao životu? Da li je dovoljno samo po sebi? Da li usrećuje? Da li je to nešto čemu ću težiti? Radi čega ću rintati i zgrtati novce da si to ponovo priuštim? Ne, kao odgovor na sva ova pitanja. Bilo je lijepo, ali ne bi mi bilo lijepo da nisam bila s osobom s kojom mi je i inače lijepo, gdje god se nalazili. I ne bi mi bazen i sauna toliko prijali da se ranije to jutro nismo popeli na obližnje brdo, dobro se oznojili i onda na vrhu uživali u kavi i domaćim rakijama. I u moru ne bih toliko uživala samo gledajući ga kroz prozor, da se nismo par šati šetali uz obalu, dok je jugo razbijalo valove o stijene. I zapravo, bio bi mi podjednako dobar vikend i da smo imali neki jeftini smještaj, i da smo se gužvali zajedno u kadi. Sadržaj vikendu smo dali mi, i ono što smo obišli i vidjeli. Ovo ostalo je ugodan dodatak, ali samo kao dodatak. Samo po sebi bi mi vjerujem dosadilo nakon dva dana. A čak i kao ugodan dodatak, ostaje činjenica da je daleko preskupo. I kada razmislim koliko bih morala raditi da si to ponovo priuštim zaključak je jasan – nema šanse!

12.12.2011. u 15:55 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (2)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (3)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (2)

Opis bloga

Crtice iz potrage za jednostavnošću, smirenošću i zadovoljstvom u kompliciranom svijetu zaposlene razvedene majke.

Padawana = naučnica Jedi vitezova, uči ovladati Silom (za sve neupućene, pogledati Star Wars ;)), nema nikakve veze s bilo kojom postojećom religijom

sunceiklonovi@gmail.com

Misli vodilje

What lies before us
and what lies beyond
are tiny compared to
what lies within us.

***
Tko hoće, nađe način.
Tko neće, nađe izgovor.

***
Iskustvo je ono što dobiješ
kada ne dobiješ ono što želiš.

***
Ne slijedi stazu.
Kreni kuda staze nema
i ostavi trag.

***
You can never get enough
of what you don’t really need
to make you happy.

***
1. Reduce
2. Repair
3. Reuse
4. Recycle

***
Samo je promjena stalna.

Koliko pogleda?

od 28.09.2011:
Free Web Counter
Free Web Counter

Zanimljivo i / ili korisno:

Zen habits
Green guide
Energetska efikasnost