Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



greedygreedygreedygreedy
kisskisskisskisskiss
yesyesyes
zujozujozujo

i love you


cerek


cerek

evo pjesme....blablablablablablablablablablablabla
Garavušo garava ti si mene varala
Ti si mene varala kad si mi govorila
Bit ćeš moja ili ničija
Garavušo garava ti si mene varala

Plavušo ofarbana ti si mene varala
Ti si mene varala kad si mi govorila
Bit ćeš moja ili ničija
Plavušo ofarbana ti si mene varala...........


HAJJJJJJJJJJJJJ
MOŽE JEDAN VIC ZA KRAJpartyparty
Hitna pomoć

Došao Mujo kod Hase, a ovom oba uha zamotana.
"Šta ti se dogodilo bolan?" upita Mujo.
"Ma šuti, kad sam peglao zazvonio telefon, a ja umjesto slušalice prislonio peglu" Haso će.
"A drugo uho?"
"E, to se dogodilo kad sam zvao Hitnu pomoć!"


Zagonetka

Pita policajac policajca: 'ŠtO je to, vodom ide ne brčka, šumom ide ne šuška?'

Drugi odgovara:
'Da to nije zagonetka?'



Spasiteljica


Dnevnik jedne djevojke sa krstarenja Jadranom:
Ponedjeljak: Pozvana sam na večeru kod brodskog kapetana.
Utorak: Šetala sam palubom s kapetanom broda.
Srijeda: Kapetan broda me spopada nepristojnim ponudama.
Četvrtak: Kapetan broda je rekao da će potopiti brod, ako ne prihvatim njegovu ponudu.
Petak: Spasila sam živote 400 putnika!


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



VICEVI
-KOJA ŽENA UVIJEK ZNA GDJE JOJ JE MUŽ?
-?????????????????????????
-UDOVICA


IZLAZI KUPAC IZ PEKARE I UGLEDA SVOGA PRIJATELJA PA GA ZAPITA:
-KOLIKO IMAM KROFNA U DŽEPU AKO POGODIŠ DAT ĆU TI OBJE!!!!!!!!!!!!!!!!!



-ZAŠTO PLAVUŠA STOJI NA PROZORU KAD GRMI?
-'??????????????????????????????????????????
-MISLI DA JE SLIKAJU


Draga ja sam mislilo da imaš barem fića
nisam znao da si tako siromašna




Vratio se Mujo iz Njemačke i priča Hasi svoje doživljaje: "Joj Haso, znaš li šta sam sve nakupovao, a tek koji sam džemper kupio." Haso: "A koje ti je boje taj džemper?" Mujo: "E, znaš li koje je boje trula višnja?" "Znam." "E, pa isti takav samo zelen."
v Došao Mujo na posao i obuo jednu crnu i jednu žutu cipelu. Vidjeo ga šef i poslao ga kući da se preobuje. "Al‘ će se šef iznenaditi kad se vratim, ja i kući imam jednu crnu i jednu žutu cipelu

Dođe Mujo pred trafiku i traži cigare. Prodavačica pita: -A koje? Mujo: -Šta ‘ko je, ja sam - Mujo!
Ide Mujo na biciklu i sretne Hasu. -Odakle tebi Mujo bickl- pita ga Haso. -Jutros sam sreo Fatu na biciklu, i skine se gola i kaže: Uzmi Mujo što ti srcu drago! I ja uzeo bickl!

v Zašto je ženama teško pronaći muškarca koji je osjećajan, nježan i pažljiv? Takvi već imaju dečka
Koja je jedina prilika u kojoj se muškarci sjete večere uz svijeće? Kad nestane struje.

Šeću dvije čačkalice ulicom i ugledaju jednu chupa-chups lizalicu. Kaže prva drugoj: Vidi onog glavonje. Pita učiteljica Ivicu: -Kojom metodom ćemo riješiti ovu jednadžbu? Ivica će na to: -Metodom uzaludnog pokušaja

Idu dva zrna pijeska pustinjom i kaže jedno: -Uh, koja gužva danas!Tražim napet krimić- kaže kupac u knjižnici. -Uzmite ovaj, tek se na posljednjoj strani otkriva da je vrtlar ubojica
i Zašto se patuljci smiju dok igraju nogomet? Zato jer h trava češe po jajima.

Zašto slon ne može voziti bicikl? Zato što nema palac da bi mogao zvonit.

Kako najlakše naučiti lambadu? Staviti flomaster u dupe i po zidu crtati osmicu!
Zašto škorpionka ubija mužjaka nakon seksa? Da spriječi hrkanje prije nego što uopće počne.

Kako Mujo dere zeca? Nabije ga na ku*ac, a on se sam dere.

Draga, vitka si ko srna... ili kako se već zove ona životinja sa surlom.

Što je najgore što se može dogoditi šišmišu dok spava? Da dobije proljev. Drže se dva slona za surle i pita slonica slona: -Dragi, da li ti mene voliš ili me samo vučeš za nos?

Zašto slon ima crvene oči? Prirodna kamuflaža, da bude neprimjetan kad krade trešnje.
Zašto su udane žene deblje od neudanih? Neudane dođu kući, vide što ima u frižideru i odu u krevet. Udane dođu kući, vide što imaju u krevetu i odu u frižider.

Zašto plavuša radi križiće na tenisicama? Zato što na tenisicama piše LOTTO!
Znate li zašto su su sve stjuardese lijepe? -Pa zato da bi avion mogao da se digne.


blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


http://www.slibe.com/fullimage/74e8283f-FORA-CURA-gif.gif


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service




N E Š T O yes J O Š yes O D yes M E N Iyes


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


VOLIM SLUŠATI T..A...T...U
SVI SKORO MISLE DA SU LEZBE,ALI TO JE GOVORE I RADE SAMO RADI REKLAME I POPULARNOSTI
AKO NISTE ZNALI???? JEDNA JE ČAK I TRUDNA




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


ONA MI JE SUPER I JAKO MI JE LIJEPAAAcerekcerekcerek
SUPER GLUMICA I PJEVAČICA AKO NISTE ZNALI




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

MOJA NAJDRAŽA PJEVAČICA I GLUMICA
PREKRASNO MI PJEVA
NJEZIN SAM FILM GLEDALA 100000000 PUTA
OBOŽAVAM JE
NOSI DRUGO DIJETE
BAŠ MI JE SUPIĆ









puška1

27.07.2006., četvrtak

/image/238a8b9a-konj2-jpg/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 14:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



coolbangovo je moj blog
mali ali slatki
gotov za 2 minute i tako dalje
nadam se da će te ostavljati ljepe komentarenaughtymouthwashheadbang

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service





POZDRAV
mahmah
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



LJETO JE
LJUDI UŽIVAJE
LJUDI PLEŠITE
NE OKREĆI SE I NE OBADAJ
PRAVI SE DA SI SAM NA SVIJETU
I DA SVAKI DAN ŽIVIŠ KAO DA JE POSLIJEDNI
UŽIVAJ
JEL JA TAKO KAŽEM
UŽIVAJ
UŽIVAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ JJJJ J JJJ

Ti si moj strast,
Moraš me imati,
Uzmi me i ne vraćaj,
Poljubi me srastveno ,
Ti si moj broj jedan,
Zauvijek zajedno,
Kada me ljubiš osjećam se kao da imamo neki svoj svijet i mir,
Kao da smo sami na svijetu,
Ti si moja strast,
Ti si jedini i moj broj jedan,
Sve što radimo radimo iz ljubavi,.,.,.
Ti si moj broj jedan
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

foreverrrrrr

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge