IZAĐITE NA BALKONE, POZDRAVITE ŠAMPIONE!!! - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

nedjelja, 20.05.2007.

IZAĐITE NA BALKONE, POZDRAVITE ŠAMPIONE!!!

Još jedna sezona je iza nas... još jedno prvenstvo osvojeno... 20 bodova prednosti ispred Hajduka te 20. jubilarna uzastopna pobjeda.. Dinamovo slavlje od 3:0 nad Hajdukom je bio još jedan razlog više za slavlje cijelu noć party... Eduardo je postigao sva 3 pogotka, 1. u 13. minuti, 2. u 39, te posljednji oko 80. minute... Sa 34 pogotka srušio je stari rekord o čem sam pisala u zadnjem postu thumbup...
Što reći, prepun stadion ko svaki put kad je derbi i kad je već Dinamo par kola prije završetka osigurao naslov, da još ne spominjem da su se i majce dijelile ko prošle godine... I znam da i vas to živcira al kaj tak je to uvijek i tak će uvijek bit... izbacilo me iz takta to kaj sam doslovno na svakoj tekmi (dobro zalomi se koja da me nema) i onda uopće nemam svoje mjesto tamo... neg sam morala stajat na onoj fucking ogradi i noge su mi otpale, i ruke od držanja i uspjela opet sje... koljeno po ne znam koji put... Dalje, što mi se nije svidjelo još je to kaj se skoro cijelo prvo poluvrijeme ekipa iza mene tukla... fala Bogu u drugom poluvremenu se nisu tukli... debilizam totalni, mislim fakat mi to nejde u glavu... no dobro... al ipak uspjela sam vidjet sva 3 gola i onaj još jedan kaj je bio poništen...
Sve u svem tovari nam nisu uspjeli pokvarit slavlje kak su to najavljivali smijeh...

Bilo mi je kasnije žao kaj nisam na Trgu ostala duže jer sam išla frendici na rođendan... no nećemo sad o tome... Al u kad smo išle na stadion u tramvaju je cijelo vrijeme prevladavao smijeh... neka pijana ekipa s nama u tramvaju, glupirali su se, neš dobacivali... zajebavali lika zato kaj nije mogo konjak popit pa ga je na kraju stavio na krov tramvaja i tak se konjak vozio na krovu i prkosio gravitaciji rofl dead... ludnica... fakat presmješni likovi.

Nadam se da ste vi proslavili Dinamov naslov kak ste najbolje znali, al feštat ćemo mi i dalje pogotovo kad u subotu Dinamo osvoji i Kup... Dvostruka kruna za završetak jedne divne sezone yes...
Još ta tekma i sezona odrađena, pa ljepo svi na godišnji hehe wink.... i onda opet u isčekivanje nove sezone koja će, nadam se, bit još bolja nego ova sad i posjećenija na kraju krajeva rolleyes...
I tako, neda mi se niš više pisat, nego vam želim svima ugodan dan i uživajte!

<< Arhiva >>