Od šutnje do loma i nereda... Totalni raspad sistema... - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

subota, 02.12.2006.

Od šutnje do loma i nereda... Totalni raspad sistema...

Dinamo je i u ovom kolu ostao neporažen. Dakle pobjedio je Zagreb 2:1. Prvo je poluvrijeme bilo onak, Zagreb je gotovo prevladavao terenom, iskazali su se tako da su čak skoro zabili golove u par navrata. U prvom dijelu pogodili su gredu 2 puta. Ali usprkos tome, prvo poluvrijeme je završilo 0:0. A isto tako je na Sjeveru tih 45 minuta vladala potpuna tišina...

Drugo je poluvrijeme počelo, a s njime i novi neredi na stadionu. Počelo je poluvrijeme, počelo je i navijanje, napokon se prekinula šutnja sa Sjevera ... Navijalo se iz sveg glasa, počele su se paliti baklje... Eduardo pogađa za vodstvo Dinama, fenomenalno!
Sve do 80 i neke minute odlična atmosfera na stadionu, navijanje, baklje, ono uobičajeno... nakon tih 80 i nešto minuta, prokleti drotovi uletavaju, ekipa se razbježala po čitavoj tribini nebi li izvukli živu glavu iz toga.... Dolaze mutavi drotovi, ekipa bježi, počinju drotovi ganjat navijače, udarat pendrecima kolko god je mogla, nije bitno kolko ko godina ima, muško, žensko, djeca – udri što jače možeš po svima! Pendreci su udarali, stolice letjele na sve strane... U sekundi Sjever je doslovno ostao prazan, tamo di je do malo prije bilo sve puno, samo za par trenutaka murja je sve sjebala... Ovaj dan ću dugo pamtit, ne zbog tekme, već zbog takvih nereda, zbog toga što sam i sama osjetila udarac pendrekom po leđima, hvala Bogu nije niš strašno, prvi put me opizdil onak, jbg boli al kaj ćeš, drugi put sam mu pobjegla ispod štange pa je po štangi lupio... Onda se pak obračunal s mojim starim... Onda su došli bar još 5-6 drotova na mog starog... Nasreću niš mu nisu napravili...

U tim je minutama negdje pao i gol Modrića, nemam pojma koja minuta, kako... jer u tim trenucima svi su gledali kak da se izvuku iz svog tog sranja...
Prestrašno, nadam se da niko nije stradao, od naših tamo nitko nije jako dobio, dobili jesu, al vele da su ok, to je glavno...
Očito su ovi u civilu snimili one kaj su baklje palili pa pozvali pojačanje i ajmo svi na tribinu... Znate kaj ja iskreno mislim? Možda se varam, al ajde rekla bum. Ja mislim da je to Mamićevo djelo. Zašto? Ipak on traži kak da se osveti na navijačima za one povike Mamiću cigane; Mamiću odlazi... i tak te... I sad poslje batina opet je dobio porciju „komplimenata“.
Možda se ja varam, al stvarno mislim da je Mamić drotove poslao na nas... Ak je, ovim putem ga onak ljepo, ležerno šaljem u tri pičke materine bez ikakve cenzure, a vama se svima ispičavam na ovom svom bogatom riječniku, al neću sad stavljat nikakve zvijezdice, točkice i slična sranja umjesto slova, nek se zna kaj mu poručujem!
Stvarno sam ogorčena i ljuta i bijesna i ne znam kaj sve ne! Drago mi je kaj sam opet izgubila glas na tribini, kaj sam bodrila svoj klub i niš me nemre zaustavit da bodrim svoju Svetinju, pa ni ovaj primitivni Maminjo. Baš me zanima kaj će sad na internetu pisat o tome, a i u novinama sutra... jedva čekam da pročitam... već vidim naslov – Boyi izazvali tučnjavu bla, bla...

Ajde napokon drotovi prokleti napuštaju tribinu ( tam gore odlaze di su uvijek ) i sad počinje opet navijanje, naravno ne ko prije al opet se navijalo, to im je valjda jasno dalo do znanja da nam niš nemreju. I onda to su valjda bile zadnje minute igre... odnosno zadnje sekunde, pa je ovaj Mandžukić (valjda se tak piše) zabio gol i smanjio rezultat na 2:1...
A da, u prvom poluvremenu je i neko zabio gol za Dinamo al je bilo zaleđe il nekaj pa je poništen... al glavno da su 3 boda tu, Dinamo zasigurno u ovaj dio prvenstva završava na prvome mjestu, još je jedno kolo ostalo za odigrat, zapravo samo jedna utakmica Međimurje – Dinamo koja je bila odgođena zbog reprezentativnih razloga... Tekma je u subotu u 13 il 13:30 h.... ovisi dal će se prenosit izravno na telki... Uglavnom to je to, kaj ja znam kaj da više kažem, samo se nadam da sad poslje tekme nije bilo velikih sranja... Niš to je to...

Ljepi pozdravi od mene!


<< Arhiva >>