SVETO IME DINAMO - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

srijeda, 28.06.2006.

SVETO IME DINAMO

Evo ljudi moji da ja malo napišem neki pošteni post koji bu na nekaj ličil...
Ovaj post je posvećen Dinamu i isključivo njemu... pročitajte i i saznat ćete o čem se radi.
Neki od vas i znaju dosta toga o tome, ali ipak ima i onih koji to ne znaju, a voljeli bi znati, pa stoga evo dala sam si truda pa da napišem jedan pošteni post, koji ak vam se bude tak jako sviđal možete si ga isprintat il spremit....hehe naravno da se šalim...

Dakle, kao što većina nas zna Dinamo je osnovan 9. lipnja 1945. godine. Dinamo je, možemo reći, sljednik Građanskog. Najveća sreća je u tome što je uz Dinamo od samog početka hrvatski narod, zagrebačka i hrvatska publika. Dinamo je časno nastavio purgerskim putem i zato mu pripada zasluga u očuvanju tradicije i identiteta zagrebačkog nogometa. Dok su se drugi zagrebački klubovi dizali i spuštali, ispadali i ulazili u prvu ligu, Dinamo je 60 godina bio i ostao najbolji zagrebački klub. Ispočetka je bilo teško i neorganizirano, igrači nisu imali pravi trening, utakmice su se održavale na bivšim igralištima Građanskog, HAŠK-a i Concordije (danas je to NK Zagreb). Igrači su se seljakali iz momčadi u momčad jer nije bilo nikakvih pravilnika o tome, ali se jako dobro pazilo na to da u Dinamu ne igra baš previše igrača iz Građanskog (svaki igrač iz Građanskog je bio ljubimac zagrebačke publike).

Nažalost, svi se sjećamo kako su Dinamu mjenjali ime. U Sisku je prvi put, u prijateljskoj utakmici protiv Segeste, 11. srpnja 1991. nastupio kao Hašk Građanski.
24. veljače 1993. prvu tekmu je Dinamo igrao pod imenom Croatia protiv Orijenta.
3 puta su pokušavali da se vrati staro purgersko ime, ali ni jednom nisu uspjeli.
Igrači i dužnosnici Građanskog i Dinama su se složili da bi trebali promjeniti ime u Građanski.
Posljednji pokušaj da se vrati Dinamovo ime dogodio se 28. svibnje 1991. Niti taj pokušaj nije, nažalost, završio uspjehom, došlo je do promjene koju naša publika nije prihvatila.
Tek je 14. veljače 2000. u jednom mjestu kraj Vukovara Dinamu vraćeno ime, nakon što je Dinamova skupština odlučila da nam vrate sveto ime Dinamo.
I tako nam je vraćeno naše sveto ime Dinamo, i nikad ga više ne budu mjenjali jer im nebumo to dopustili!!!! Dinamo je bio i ostao Dinamo, bez obzira na sve kaj se govori o tim promjenama imena.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Evo malo o prošlosti i mjenjanju imena naše Svetinje, ja se nadam da sam ja to sve dobro napisala i sastavila... evo još malo i o Bad Blue Boysima...

Stara purgerska publika vezana od 1911. za Građanski predstavljala je uvijek najmasovnije zagrebačko gledateljstvo, možemo zaključiti da su i purgerske utakmice bile i najposjećenije, jer je bilo fanova diljem Hrvatske.
Dinamova publika je vjerno navijala za Dinamo, isto kao što su prije toga navijali za Građanski.
Bad Blue Boysi su dio najmlađe publike, odnosno navijači Dinama.
Osnovani su 17. ožujka 1986. godine, makar je naziv u užem krugu navijača kružio oko godinu i pol ranije. Kao što svi dobro znamo, naziv je odabran prema filmu „Bad Boys“ iz 1983. godine... U prvim godinama postojanja BBB-a, gotovo na svim gostovanjima (u tadašnjoj slavenskoj ligi) BBB-i prate Dinamo uvijek s izrazito istaknutim nacionalnim obilježjem....
BBB su oduvijek naginjali engleskom tipu navijanja – gromoglasnom i neprekidnom navijanju, a i sve češće (gotovo na svakoj tekmi) možemo vidjeti i nove transparente i koreografije... Zaštitni znak im je buldog, kao što svi znamo, a himna je postala pjesma Dinamo ja volim (Pips chips & videoclips) koja je snimljena 1992. godine....

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Ja se nadam da sam ja to dobro napisala, mislim fakat sam se potrudila da to ok ispadne...nisam „kopi-pejstala“ s neke stranice s interneta, da ne bi mislili da jesam... evo potrudila sam se da to bude što bolje napisano i nadam se da vam se sviđa ova tema o prošlosti Dinama i BBB-a....
I evo jedna poruka od mene... (ova slika ispod govori sve...)

Image Hosted by ImageShack.us




<< Arhiva >>