Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nedjelja, 12.04.2009.

Hvala ti


Naučio si me zahvalnosti, naučio si me voljeti mirno i bez očekivanja. Naučio si me dijeliti ljubav muškarca s drugima i biti zahvalna za pažnju koju dobivam ma koliko rijetka ona bila. Naučio si me da mogu podnositi bol i poniženja kakva nitko ne bi trebao podnositi i da mogu praštati i dalje voljeti. Naučio si me da mogu pretrpjeti udarce, surovo nasilje nad sobom i da me to ne može pokolebati. Nakon tebe je ostalo ono što je čvrsto i sada to svijetli nadaleko. Naučio si me voljeti bezuvjetno i kada se moja ljubav ne cijeni i kada se moji darovi rastrgani bacaju pred tuđa vrata. Pokazao si mi kako izgleda ljubav kada nema granica. Ja sam te voljela usprkos svemu i sada znam zašto. Našla sam u sebi skromnost i dobrotu kakvu nisam poznavala do sad. Našla sam nepreglednu ljubav i vlastitu dušu koja sada sa mnom višeglasno pjevuši u zboru koji vode anđeli. Hvala ti što me nisi znao voljeti, hvala ti za tvoju sebičnost i mučne sate provedene u sjeni tvoje bolesti.

Cijelo sam vrijeme mislila da pomažem tebi, a zapravo si ti pomagao meni. Hvala ti.

17:05 Komentari 37 Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>