Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nedjelja, 01.01.2006.

O blogu i pidžami

Mislim da je ova godina počela dobro. Uspjela sam je dočekati u pidžami, mojoj merry x-mas crvenoj pidžami, sa slikom anđeleka na sobu, a slika svijetleća, da se uplašiš u mraku. Koliko god zvučalo jednostavno, nije to lako izvesti. Prijatelji i obitelj nemaju baš puno razumijevanje za takav samotan doček, svi se na to uzjogune, žele te prigrliti, uvjeriti da to iz ovog ili onog razloga nije dobro. Ove se godine nisam dala nasamariti, i mogu se pohvaliti gotovo čarobnom novogodišnjom noći.

Osim što sam Novu dočekala u pidžami, razmišljam o svom blogu, kuda s njim dalje. Sada ću imati nešto više vremena pa bi mogla blog odvesti u pravom dnevičkom smjeru gotovo svakodnevnog bilježenja misli i događaja, samo ne znam koga bi to moglo zanimati, osim mene, a blog ionako postoji zbog nas samih pa je onda to u redu, ali opet... čemu objavljivati nešto što samo mene zanima?!
Možda bi ga mogla odvesti u tematskom smjeru, ali ne postoji tema koja me u tolikoj mjeri zanima da bi samo o njoj pisala, dakle, morao bi to biti preplet raznih tema koje mi se provlače kroz život, što bi onda opet bio dnevnik sa suženim tematskim pristupom, a to moj blog na neki način već jeste. Pitanje je samo kojih tema da se uhvatim i da to onda čvrsto guram. Čak razmišljam i o promjeni nicka. Srećom novi dizajn bloga još nije gotov tako da su i u tom smislu stvari otvorene.

Razmišljam također o slikovnom materijalu, dalo bi se tu malo poraditi, ali opet, zahtjeva trud i preciznost, vrijeme i rad. Treba to imati smisla, treba to sve uspjeti povezati u cjelinu. Da, picajzla sam po rođenju, i ako budem previše razmišljala mogle bi se stvari otegnuti, kao i moje uređenje stana, ne daj Bože do proljeća!

16:49 Komentari 29 Isprintaj #

<< Arhiva >>