Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

subota, 24.12.2005.

Rođendan


Zatvorili su se dućani, ni da hoćete ne možete ništa više kupiti, pokloni su manje-više zapakirani, fine papice priprema netko drugi, a vi osluškujete tišinu pred Božićno slavlje.

Tek sada osjećam Njegovo prisustvo. Ne znam zašto je sve ovako kako je, ne vidim cijelu sliku, to sam do sad naučila. Ne znam zašto bolesti, patnja, ne znam ni zašto mi on pomaže kada ga to molim. Ne znam zašto ga ne molim češće, zapravo vrlo rijetko ga molim za pomoć. Ali znam da sam zaštićena kao Jadranska medvjedica i da na tome mogu zahvaliti mnogima.

Hvala Ti na svemu, osobito na vremenu koje sam dobila za tugovanje, hvala na svim veseljima i dobrim prijateljima!

Sretan Božić svima i svako dobro, puno ljubavi, odmora, fine klope i da mi se blaženo smijete, ko da je Božić!:))

19:39 Komentari 16 Isprintaj #

<< Arhiva >>