Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 14.11.2005.

Dok je tinta vlažna...


Skroz mi se otvorila srčana čakra. To je ono između lijeve i desne sise, točno na sredini, mjesto žara i pala. Tako se otvorila da mi izgleda kao da imam pistu za ulijetanje, samo čekam da neki vanzemaljac ukapira i da se iz tko zna koje dimenzije sruči u moju unutrašnjost sa svojom svemirskom eskadrilom. Ne znam je li to zbog ovih zgodnih momčića što se oko mene motaju ili sam propucala u zadnje vrijeme od raznoraznih lomova pa sam se i nehtijući otvorila.

Naime, imam jednoga kolegu koji me jako voli, iako se ponekad čini kao da me opasno mrzi. Taj me češka, mazi, pazi, grli, ljubi, zove me zeko i medo mali – to onda kada me ne tuče, ne psuje i ne pokušava srušiti moj autoritet pred što više ljudi. Imam još jednoga kolegu koji me želi a ponekad se čini kao da me i voli. On za sebe kaže da pati od pomanjkanja potrebe za seksom, ali eto, veli taj fini dečko, jebozovna sam mu u pičku materinu. Njemu se recimo sviđa kako mi svjetlost pada na lice, moja seksipilna osobnost mu se sviđa, voli mi zadirati pod kožu, gledati kako se ježim. S tim umjetnikom vrckavoga uma stvari izgleda izmiču kontroli, neće to samo tako proći...

A imam i jednog malog od metar devedeset i pet, ali on je sasvim druga priča, ne bih sada njega petljala u ovo.

Oboje kolega su u istome timu, da se razumijemo, i nijedan ne voli kada me onaj drugi dira, spuste nos ili uvrijeđeno gledaju na drugu stranu, ma baš budu slatki... A ja se nemoćna nekako ne uspijevam obraniti pa pokušavam slajdati postrance, direktno i indirektno, balansiram između obojice radi mira u kući. Najčešće ipak zaserem pa završim na glupavom kikotanju, tijah.

Što bi moja mama rekla na to, ona je uvijek bila super-ispravna, na seks sa kolegama bila je bačena anatema. Da li bi ona danas imala drugačije mišljenje, možda bi rekla ajde ti kćeri moja uživaj, život ionako brzo prođe a ljubavi je uvijek premalo. Malo me ipak strah, ako nešto pođe po zlu izgubit ću milost jednoga a onda bi mogla i poštovanje drugoga, situacija bi na poslu mogla postati nesnosna. Ne znam, možda se ipak isplati riskirati, ako ništa drugo da i ja vidim kako je to kada seksom zaserete pa se na poslu svakodnevno koprcate.

Ljubav je komplicirana aktivnost, voljela bi da nije ali kada sam ja u igri uvijek nekako ispadne da je. Čak se i za onaniju premišljam danima. I sad da još biram je li kolega ili nije, pa presušit će mi tinta! Čakra je otvorena, šta uleti uleti, vidjet ćemo...

14:59 Komentari 27 Isprintaj #

<< Arhiva >>