Puntamika.com

petak, 27.07.2007.

nimo tice do prasice

Ćo kažu da smo mi lini narod, da izbjegavamo raditi i samo muljamo. Ma da ti pravo kažen kad pogledan ovaj ritam s posla na posa za pišljivu plaću moran i priznati da i linost nije loša. Jerbo kad obavin sve poslove i odradin sve ma lipo ti kažen dojde mi da legnen i ča eto ti dana. Ma uz linost se naspovaš, odgledaš dve tri serije vidiš kumpaniju plivoš ideš i se..... i ča faliti šoldi ma KI JE TU PAROLU UVE MAJ....... MU SIGURO NIKI POLITIČAR jer vako ka radin nišće nimon a ponajmanje šoldi.
Izida me to, a umor me deprimira. Stori su znali ki neće kopati neće imatei što za isti, a sad nišće neznoš jerboa ki rodi i kin ne rodi nemo za isti lipih bokuna…
Triba prajac biti i krosti , biti lupež ka svi vi tajkuni za dobro živiti. Oni su se nalapali i sad j… češu i zapovidaju non. A mi mali judi uvik smo mali ma koja god zastova vijorila.
Mili bože što me mati ni prascon napravila.
Ma jopet kad sve zbrojin menin je lipše, magari spin u miru i oni nikad neće doživiti da in se mistune pisma širi…eto ka kod nos sinoć. Mili bože lipolije, na sve kantune imaš muzike. Namo unc-unc, ka sve za mlode. A u Lovre su noši starješine zapivali pisma se mislin do Dikla orila…a naše vridne su sredile okoliš, jerboa se fešta bliži i ne znon jer su zapivale od mule ili veseja ma pivale su i bilo je lipo čuti.
Eto naše molo misto i bez eurov o turista dobro živi……je teško ma uvik kad ti dojde teško kulu srca moreš nekog ogovarati i mah bolje bude

- 06:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Puntamika selo moje malo

Linkovi