Puntamika.com

nedjelja, 22.07.2007.

a fešta

Danaska je bilo impresivno dozlaboga.Dogodovštin na svih stan. Ćo puste poplave i … u svitu, a mi se ponašamo ka da ni to sve naša stvar. Ćo objavljena je ona knjiga o onom malom čarobnjaku Harry Potteru i cili svit je poludi za tin. Skoro se potukli za maloga vraga , neki su i plakali jer su mislili da je umra, a kod nas niti vlat trave zbog toga ni zatreperila.
Mi smo bili svi na fešti u Diklu koja da van pravo kažen i nije bila neka feštica( čini mi se kako da su oni to napravili priko one stvari). Otili se mi malo osvježiti s nekin pićun,slabo o isti da i ne govorin. Priznajen ideja je svjetska i triba ju podržati no tribamo li uvik biti Dalmatinci lini. Početi pa pustiti da nas fjaka uvati na pola puta.Sve je to dobro i inatiti se triba voj državi što nam ne da ni kruha ni igara, ali kad se već inatimo i prkosimo dajte ljudi još malo force pa izmuzimo sve što se izmusti more,..
Ma kako su se dica posvadila to tribaš vidit, kid a su smrtni neprijateji, a samo ih ono zere hotela dili. Nikako Dikjanci i Puntamičani na zelenu granu,valjda se svaka dva pokoljenja moraju covati da bi ovi rođeni između mogli zajno šurovati.
Ni da prigovaran, nisan ja zmija ljutica, samo komentirani i : ˝Svaka čast judi ča ste iamli voje to urediti i odraditi!!!˝


Ja znan da ni svima do fešte i tih piz.... arija ali ko tebi ni do tog je drugiman i zato bi bilo boje da oni što bojkotiraju začepe gubici i malo odmore dok se šušur ne završi.
Ma da se spomenen opet onog malog čarobnjaka, hotila san reći kako cili svit luduje sad za tin a u nas njanke bado niko : znači li to da smo više nezainteresirani ili više glupi nego ostali svit ili da što??
Ma kako je to sve čudno kod nas, svit se trese a mi ležimo kaj i prasci na plaži i čekamo kad će neko pečenje i šušur....
Ti moja nerazumin ja to.
.
p.s. unaj mali što je s pršuton umore skoči, ni on baš sasvin svoj, ni mi ža njega i gaća ali pršuta bome je

- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Puntamika selo moje malo

Linkovi