< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu će se moći gledati spotovi meni, a možda i vaših omiljenih punk i hc bendova.































Blogovi i stranice

Drek Četka - moj bend smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Picek party - Likčina i polpartyparty
Abergaz ofišal sajt - moj drugi bend smijehsmijehsmijehsmijeh
Danchy - Skejter iz škole
Rolling Suicide - Danchyjev bend
Inti - lud lik, metalacnut
EmocionalnA RetardacijA - LUĐAKINJE!!!!!!!!smokin
Nacist - također lud lik, brije na nacizam
Kajzer - skinjara
Kenny - pankerica, voli popit party
Jura - bubnjar mog benda smijeh
Žikk - pankerčina, voli si popit, gitarist u NMI partyparty
Mrva - bassist u NMI, uvijek dijelimo vino partypartyparty
Lada - pankerica s kvarta
Loki - pijandura iz parka, zakon lik partypartyparty
Petra - zakon cura, uvijek s nasmijanim licem i cugom partypartyparty
Emma - pankerica iz Gorice, cugamo ispred Čvare, cura za zajebanciju smijehsmijehsmijeh
Ivana - još jedna punkerica iz Gorice koja voli cugat partyparty
Benc - ide tek u 7. razred, a već je punker smijehparty
ArM@G€D¤N - ne poznajemo se, ali se budemo upoznali kad tad partyparty
ZG Skvot - svima nam omiljeno mijesto za pit thumbup
Močvara - ne moram ni pričat...
Boogaloo - legendaran klub
KSET - lijepo mijesto za izać


Meni dragi bendovi

Misfits
Total Chaos
G.B.H.
Dropkick Murphys
The Exploited
The Casualties
The Toy Dolls
Anti Nowhere League
Dead Kennedys
Bad Religion
Agnostic Front
Ramones
Sex Pistols
The Unseen
The Adicts
Buzzcocks
UK Subs
The Vibrators
Cockney Rejects
FNC Diverzant
Pasi
No More Idols
Hladno Pivo
KUD Idijoti
Grupa Tvog Života
Gužva u 16-ercu
Spierdalaj
lista još nije gotovasmijehsmijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ankete



četvrtak, 12.10.2006.

Maderfaking roditeljski

Kao što se može vidjet iz naslova, danas smo imali jebeni roditeljski. Da stvar bude još gora, morali smo i mi ostat.To znači sljedeće: Slušanje ravnateljice kak melje i dosađivanje, a mi umorni, željni pljuge, gladni itd. I to sve u 2 I POL SATA!!!!!!!!! Svaki čovjek bi popizdio, pa čak i onaj najstrpljiviji. Uzrok ostanka su bila sva ta silna sranja koja su se radila u krugu škole.Na svu sreću moj stari je došo s pričom da roditeljski sastanak služi za razgovor razrednika s roditeljima, a ne s roditeljima i učenicima. Fala Bogu kaj mi je barem stari normalan!!!!!!!!I tak mi izađemo iz škole. KOJE ODUŠEVLJENJE!!!!! Svi smo počeli palit pljuge, kao da smo bili u zatvoru 10 godina. Fala kurcu da je sve gotovo. Sutra je petak!!!! Ja ponovo na Ribnjak s ekipom iz škole. Bit će ludo i brijem da ćemo se svi napit k'o stoke. Ali meni je bitna subota. U "Pauku" sviraju GRUPA TVOG ŽIVOTA i GUŽVA U 16-ERCU. Izvješaj očekujte u nedjelju. A do tad, bok!



| Komentari (2) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.