Pogled s prozora....... punkrockgirl182 https://blog.dnevnik.hr/punkrockgirl182

utorak, 17.04.2007.


Novi post...
Bilo već i vrijeme...
Jučer nisam bila u školi...
I baš mi je nekako počela faliti...
Falili su mi prijatelji...
I jedva sam čekala da ih vidim...
Entuzijazam do kraja...
Nije me pokolebala ni činjenica da imam dva sata fizike...
Ni da imam tjelesni...
A ni logiku...
Ali zato jutros kad sam se probudila u 6:15 proklela sam školu i sve u njoj...
I što je najgore,kad se ujutro probudim rano sva sam živčana jer mi se neprestano po glavi vrti neki stih bilo koje iritatantne pjesme...
Pa da poludiš...
Nije dugo trajalo to moje veselje...
I jutros sam čak došla u školu u 8:5,a ne kako inače dođem u 8:14:59...
Ali to je samo za danas...
Haha...
Veliko finale...
Još malo do kraja...
A čuj,meni je malo a još 2 mjeseca...
Ma malo je to,da...
Mislim,brzo će proć...
Samo što je najgore,ulijenila sam se...
I sad opet trebam učiti...
Ljetoooooo!!!
ah...
pozdrav!

17.04.2007. u 21:46 • 17 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kada živiš u jednom selu blizu mjesta gdje svi svih znaju,ništa se novoga ne događa,a tri trgovine ukriž nazivaju shopping centrom,onda ti je ovaj blog,uz tv i glazbu jedina zanimacija...

Image Hosted by ImageShack.us

E tol'ko me ljudi dosad posjetilo... :) Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



CURRENT MOON
- za one koji su opčinjeni mjesecom kao ja....Soorry mejdenici kojoj sam to pokupila :)


Image Hosted by ImageShack.us
SOMETHING ABOUT PUNKROCKGIRL182....
Ime:do sad ste mogli skužiti iz posteva,tko nije skužio,sam si je kriv :))
Prezime:preosobno
Rođena:jest
A datum:29.8.1989.
Ljubav:Bolna točka.....Nema dečka,nezaljubljena.....U stalnoj potražnji.....
Škola:Opća gimnazija,3.razred
Prolazi:s 5.....ali nije štreberica......jer ne voli školu.....uopće.....
Sluša:pa,može se reći da podnosi sve osim narodnjaka
Voli:ljeto,glazbu,svoju obitelj,prijatelje,svoj iPod, čokoladu, punkere, rockere, metalce,ljetne noći i noći općenito, more, crnu, zelenu,ljubičastu i rozu boju (i nije je sram to priznati :) ,sve ono što je drukčije, gledati filmove i serije,čitati knjige,svoj mob,svoje starke i marte,crni lak za nokte,sladoled i nutellu, putovati,upoznavati nove ljude,kulture i nova mjesta,ostavljati i dobivati komentare/mailove/poruke.....
Ne voli:Umišljene i povodljive ljude bez svog ja,alkohol,cigarete,glupe ljude,laži,dvoličnost,školu, hladnoću, rano buđenje (sve prije 10,haha),nepravdu,diskriminaciju, konzervativna i zaostala razmišljanja i poglede na svijet...
NOVO! 2 u 1! Mail i msn! Isprobati :
addicted_to_music89@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



BLOGOVI KOJE OBAVEZNO ČITA...
plan23/mejdenica / michi / / dead harley / sve samo ne normalna / dajana-ri-rokerica / MuC =) / Ana banana / ..vAkI akA CrVeNšLaPiCa.. / etra / star


Ostalo:
my favorite one-Google(baš cool riječ a? :)
ako hitno treba referat-wikipedia(spasila me već nekoliko puta :)
za to već svi znate-you tube
kad sam in the mood za chat-Iskon

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us